beantwoord

Levering Simkaart

  • 10 februari 2015
  • 3 reacties
  • 100 x bekeken

Beste Tele2,

Het is al een tijd geleden dat ik mijn simkaart verloren ben. Ik heb een nieuwe aangevraagd en een van jullie medewerkers vertelde mij dat als je mazzel hebt de nieuwe simkaart de volgende dag al thuis wordt bezorgd. Ik heb 2 weken gewacht en nog maar een keer gebeld en er bleek een fout gemaakt te zijn en een andere medewerker zou het oplossen. Nu is het meer dan een week later en heb nog steeds geen nieuwe simkaart maar heb al wel meer dan een maand betaald voor me abonnement. Nu vraag ik me af wanneer nou wel mijn simkaart komt en moet ik betalen voor het niet gebruiken van jullie diensten door een fout van een van jullie medewerkers?

Met vriendelijke groet,
Thomas
icon

Beste antwoord door Thomas van Megen 12 februari 2015, 17:46

ik heb gebeld en als het goed is komt die morgen...
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +5
He Thomas!

Ik ga gelijk even voor je kijken, want het hoort natuurlijk niet zo lang te duren! Kan je mij je NAW-gegevens en klantnummer in een privébericht sturen? Ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groetjes,
Su Ling
ik heb gebeld en als het goed is komt die morgen...
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Thomas!

Dat is goed om te horen. Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, let me know! Fijn weekend.

Groetjes,

Su Ling