beantwoord

Levering Sim-Only

Hi all,

Ik heb een Sim-Only abbonement besteld bij Tele2 op mijn thuisadres. Ik woon voor mijn stage tijdelijk in Utrecht dus vroeg me af hoe ik thuis iemand kan machtigen om mijn simkaart etc in ontvangst te nemen.

Hoe gaat dit in zijn werk?

Groet,

Rens

icon Beste antwoord door Ben van Tele2 29 september 2016, 15:37

Hoi Rens,
Bedankt voor je vraag.
Voor een nieuw abonnement komt een bezorger langs om je de simkaart te overhandigen. Er geldt het volgende:

Hoe weet ik wanneer de bezorger komt?
Je krijg op de ochtend van de levering een sms met daarin het twee uur tijdsvenster waarop de koerier langskomt.
Een kwartier voor de afspraak belt de bezorger dat hij er bijna is.

Moet ik ook tekenen voor ontvangst?
Ja, tevens controleert de bezorger jouw legitimatiebewijs en moet je ter plaatse € 0,01 pinnen voor de administratie
(met het bankrekeningnummer dat is opgegeven). Ook worden je ID bewijs en bankpas gescand.

Ik kan het zelf niet in ontvangst nemen. Wat nu?
Je kan een machtigingsformulier invullen.
Met een machtigingsformulier kan iemand anders het pakketje voor je in ontvangst nemen.
Na de bestelling ontvang je een e-mail om een afspraak met de OPD te maken. In deze mail staat een link naar de website van de OPD waar je een machtiging kan invullen.

Ik hoor het graag als je nog vragen hebt.
Groet, Ben

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Rens,
Bedankt voor je vraag.
Voor een nieuw abonnement komt een bezorger langs om je de simkaart te overhandigen. Er geldt het volgende:

Hoe weet ik wanneer de bezorger komt?
Je krijg op de ochtend van de levering een sms met daarin het twee uur tijdsvenster waarop de koerier langskomt.
Een kwartier voor de afspraak belt de bezorger dat hij er bijna is.

Moet ik ook tekenen voor ontvangst?
Ja, tevens controleert de bezorger jouw legitimatiebewijs en moet je ter plaatse € 0,01 pinnen voor de administratie
(met het bankrekeningnummer dat is opgegeven). Ook worden je ID bewijs en bankpas gescand.

Ik kan het zelf niet in ontvangst nemen. Wat nu?
Je kan een machtigingsformulier invullen.
Met een machtigingsformulier kan iemand anders het pakketje voor je in ontvangst nemen.
Na de bestelling ontvang je een e-mail om een afspraak met de OPD te maken. In deze mail staat een link naar de website van de OPD waar je een machtiging kan invullen.

Ik hoor het graag als je nog vragen hebt.
Groet, Ben
Ik heb gister van mijn ouders bericht gekregen dat de sim-only door de brievenbus binnen was gekomen, hier zat de nieuwe simkaart al bij.

Ik vind het wel een beetje raar dat ik hiervan geen bericht heb gekregen en niets heb hoeven tekenen. Via Twitter gaven jullie aan dat bij een sim-only dit ook niet nodig is.

Klopt dit?

Groet Rens
Reputatie 6
Badge +5
Goed om te horen dat het is ontvangen Rens.
Ik had het misschien verkeerd begrepen en ik dacht dat er ook een toestel bij zou komen.
Daarvoor mijn excuses.
Maar het klopt dat je hier niet voor hoeft te tekenen.
Ik wens je heel veel plezier met je sim-only abonnement! 🙂
Als je nog vragen hebt voor ons over de dienst of het abonnement, dan hoor ik het natuurlijk graag van je.
Groet, Ben