beantwoord

Levering Samsung S9Plus

• 12 maart 2018
  • 67 reacties
  • 2164 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

67 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Hey All,

@Arjan van Tele2 klopt helemaal, ik heb vanochtend opnieuw gebeld met jullie klantenservice, en uw collega gaf aan tot op heden nog niet te weten hoe de komende leveringen zouden gaan lopen. Gelukkig had ik een vriendelijke jongen aan te telefoon die het helemaal begreep en de bestelling direct heeft geannuleerd.

---

Ik heb de bestelling hierna opnieuw geplaats via Mobiel.nl en Zojuist al alle bevestigingen en track&trace mogen ontvangen. Morgen ochtend vroeg word het bezorgt. Ik wil graag iedereen bedanken voor de tip!

Tele2 bied in vergelijking met andere prima bundels aan met goedkopere prijzen en dat is super! Echter mag er aan duidelijkheid naar de klant wel wat verbetering komen! Dit zorgt er voor dat je band en vertrouwen met de klant veel sterker word 😉

Veel plezier met je nieuwe toestel! Oh ja er zijn handige beschermruitjes te koop die je er zo op kan (laten) plakken.... Zie je nix van en dan blijft ie mooi!
Reputatie 7
Badge
@Rena Chan Komt helemaal goed. voor alle handige weetjes moet ik dus bij jou zijn merk ik al! 😁 😊

Ja Rena we zullen heel wat te vragen hebben.....Net bericht gehad van Post.nl. mijn toestel komt de 16e tussen 11.45 en 14.15
Zo spannend!
Reputatie 7
Badge
lieverds, laten we allemaal gezellig blijven 😊 😚 Het gaat allemaal niet even nettjes hier dat is mij ook wel duidelijk geworden. Maar laten we op ziijn minst als klanten onder elkaar leuk en nettjes met elkaar blijven! ❤ ook tijdens discussies 🙏🏽

En bevalt ie ?????
Ik vind m super een echte aanrader......
Reputatie 3
lieverds, laten we allemaal gezellig blijven 😊 😚 Het gaat allemaal niet even nettjes hier dat is mij ook wel duidelijk geworden. Maar laten we op ziijn minst als klanten onder elkaar leuk en nettjes met elkaar blijven! ❤ ook tijdens discussies 🙏🏽

En bevalt ie ?????
Ik vind m super een echte aanrader......
Bevalt tot nu toe prima! Formaat enzo is wel even wennen, maarja logisch met een overstap van een S6 naar een S9+ haha. Maar tot nu toe zeer tevreden. ARemoji voor mezelf nog niet opgeslagen, Haha had net net wel even naar gekeken maar will look at it tomorrow again
Reputatie 7
Badge +5
Dat is vreemd Esther, in een vorige post had je nog je S8 die je aan je vriendin verkocht hebt.

Quote"Mijn idee Linah....
Even een nieuwtje heet van de naald. Ik heb zojuist mijn S9 plus purple besteld bij Mobiel.nl en die wordt ook morgen geleverd.
Ik ben heel blij......Heb er een Tele2 abo bij. Ik wilde nooit toestel met abo maar had ook geen zin meer om tot Mei te wachten.
Zo spannend allemaal.
Ben echt heel benieuwd.
Mijn Samsung 8 al verkocht aan vriendin...dus de inruilactie hoeft niet.
Ben echt heel blij......."end quote

Aangezien ik iemand van de details ben viel mij dat meteen op.
Reputatie 7
Badge
Dat is vreemd Esther, in een vorige post had je nog je S8 die je aan je vriendin verkocht hebt.

Quote"Mijn idee Linah....
Even een nieuwtje heet van de naald. Ik heb zojuist mijn S9 plus purple besteld bij Mobiel.nl en die wordt ook morgen geleverd.
Ik ben heel blij......Heb er een Tele2 abo bij. Ik wilde nooit toestel met abo maar had ook geen zin meer om tot Mei te wachten.
Zo spannend allemaal.
Ben echt heel benieuwd.
Mijn Samsung 8 al verkocht aan vriendin...dus de inruilactie hoeft niet.
Ben echt heel blij......."end quote

Aangezien ik iemand van de details ben viel mij dat meteen op.

Beste Cypher
Ik had sinds een half jaar een S8
Ik wilde een S9 plus purple
Dus die heb ik nu
Besteld bij Mobiel.nl gisteren ontvangen icm tele2 abo
De Samsung S8 heb ik aan mijn vriendin verkocht die hem vanmorgen heeft opgehaald en er heel blij mee is.
De inruilactie van Samsung viel tegen
Samsung bood 253 voor S8 dus daar heb ik geen gebruik van gemaakt.
Gedetailleerd genoeg zo?
Wat viel je op?
Donderdag besteld en Vrijdag geleverd kan hoor bij retailers......
Reputatie 7
Badge +5
Wat mij op viel is dat je van een S6 naar een S9 ging en dat je daar aan moest wennen, en dat is toch op zijn minst een beetje vreemd als je een half jaar een S8 in bezit hebt gehad.
Dat is een contradiction interminis, ben je het daar mee eens of niet?
Maar verder niet zo belangrijk hoor, het viel mij gewoon op.
Reputatie 3
Wat mij op viel is dat je van een S6 naar een S9 ging en dat je daar aan moest wennen, en dat is toch op zijn minst een beetje vreemd als je een half jaar een S8 in bezit hebt gehad.
Dat is een contradiction intermine, ben je het daar mee eens of niet?
Schat dat was ik Linah. 😉
Volgens mij heeft @Linah met haar topic heel wat tongen losgemaakt. ☺
Reputatie 7
Badge +5
Dat is een contradiction intermine, ben je het daar mee eens of niet?
Schat dat was ik Linah. ;)

Idd lieverd, je hebt gelijk ?
Volgende keer toch maar mijn brilletje opzetten ( die ik helemaal niet nodig heb )
Reputatie 3
Volgens mij heeft @Linah met haar topic heel wat tongen losgemaakt. ☺Its my magic 😊 ❤

@Cypher hihi komt vast helemaal goed met jou 😉
Reputatie 7
Badge +5
Volgens mij heeft @Linah met haar topic heel wat tongen losgemaakt. ☺Its my magic 😊 ❤

@Cypher hihi komt vast helemaal goed met jou ;)

Ik hoop het, en waar hoop is daar is leven ?
Reputatie 7
Badge +5
Volgens mij heeft @Linah met haar topic heel wat tongen losgemaakt. ☺hee Friesian, alles goed daarzo en met de perdjes en zo?
Reputatie 7
Badge
😊 Wat mij op viel is dat je van een S6 naar een S9 ging en dat je daar aan moest wennen, en dat is toch op zijn minst een beetje vreemd als je een half jaar een S8 in bezit hebt gehad.
Dat is een contradiction interminis, ben je het daar mee eens of niet?

Ok hoor Cypher, misverstandje so what....
Ik let niet zo op dit soort details... ben veel te gelukkig.
Reputatie 7
Badge +5
Dat is goed om te horen Friesian, daar ben ik blij om voor je.
Gelukkig maar ☺️ en houden zo.
Volgens mij heeft @Linah met haar topic heel wat tongen losgemaakt. ☺hee Friesian, alles goed daarzo en met de perdjes en zo?
Hoi @Cypher?
Griep...?

Behoorlijk wat achter de kiezen gehad, overwonnen in zeer kleine stapjes...

Ook nog eens verloren maar soms is verlies ook een soort van overwinning voor iemand. Tijden gaat het goed maar de momenten!

Tijd is nodig voor verwerken.
Iedereen doet het op zijn manier, hoe maakt niet uit als je het maar doet.
De tijd heeft zijn werk gedaan, maar soms....

De Shetlanders hebben we niet meer, kosten/baten....

Bestellen Telefoon...
@Arjan van Tele2 jammer dat deze miscommunicatie tussen (toekomstige) klanten en Tele2 wat betreft informatie verstrekken nog altijd bestaat. In mijn ogen jammer en onnodig.

@Linah en @Estherunlimited
Ik ben ook overgegaan op een nieuw mobieltje, van Samsung Galaxy S3 Neo naar een type 5..
Tenminste......

@allen,
Fijne zondag het was me een genoegen dit topic te lezen.
Dames veel plezier en geluk met de nieuwe aanwinst ! ?
Reputatie 5
Badge
Aangezien het toestel is geleverd via een van onze partners zal ik dit topic sluiten. Veel plezier ermee! :)

Jeroen