beantwoord

Levering Samsung S9Plus

• 12 maart 2018
  • 67 reacties
  • 2148 x bekeken

Reputatie 3
Beste,

25 Februari heb ik een bestelling gedaan voor een abonnement icm de Samsung S9Plus
Ik zie dat mensen langzaam hun bestelling & toestel binnen beginnen te krijgen en was benieuwd hoe het er voor staat. Loopt levering zoals gepland of loopt het achter? Mijn huidige abonnement loopt deze week af dus vandaar dat ik er benieuwd naar ben. (heb het liefst natuurlijk gewoon optijd alles binnen voordat mijn huidige abonnement (bij andere provider) afloopt. Maar indien er grote kans is dat dat niet gebeurt dan kan ik dat nog even optijd doorgeven daar waar nodig is dat ik even niet bereikbaar ken eind van de week ;)

Alvast bedankt voor de informatie!
icon

Beste antwoord door Linah 15 maart 2018, 15:27

Hey All,

@Arjan van Tele2 klopt helemaal, ik heb vanochtend opnieuw gebeld met jullie klantenservice, en uw collega gaf aan tot op heden nog niet te weten hoe de komende leveringen zouden gaan lopen. Gelukkig had ik een vriendelijke jongen aan te telefoon die het helemaal begreep en de bestelling direct heeft geannuleerd.

---

Ik heb de bestelling hierna opnieuw geplaats via Mobiel.nl en Zojuist al alle bevestigingen en track&trace mogen ontvangen. Morgen ochtend vroeg word het bezorgt. Ik wil graag iedereen bedanken voor de tip!

Tele2 bied in vergelijking met andere prima bundels aan met goedkopere prijzen en dat is super! Echter mag er aan duidelijkheid naar de klant wel wat verbetering komen! Dit zorgt er voor dat je band en vertrouwen met de klant veel sterker word 😉
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

67 reacties

Reputatie 7
Badge +2
De S9/+ is nog in pre-order, early birds hebben hem wel deze week gekregen.

Officiële leverdatum is 16/03 volgens mij.

Hier de voorraadinformatie
https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/#Samsung+Galaxy+S9

Maar je hoef toch niet onbereikbaar te zijn? Je kan gewoon een nieuwe abonnement met nummer behoud aanvragen en Tele2 zorgt dat je abonnement pas opgezegd wordt zodra jou Tele2 abonnement in gaat. Of heb je al zelf opgezegd?
Reputatie 5
Badge
@Linah, ik kan meer heel goed voorstellen dat je graag de geweldige Samsung S9 Plus in je handen wilt hebben. :)

Wij gaan er vanuit dat je het toestel vanaf 16 maart kunt verwachten. Let dus goed op je inkomende mail, op die manier weet je het snelst voor wanneer je een afspraak kunt maken!
Reputatie 3
De S9/+ is nog in pre-order, early birds hebben hem wel deze week gekregen.

Officiële leverdatum is 16/03 volgens mij.

Hier de voorraadinformatie
https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/#Samsung+Galaxy+S9

Maar je hoef toch niet onbereikbaar te zijn? Je kan gewoon een nieuwe abonnement met nummer behoud aanvragen en Tele2 zorgt dat je abonnement pas opgezegd wordt zodra jou Tele2 abonnement in gaat. Of heb je al zelf opgezegd?

Als het goed is viel (direct op de pre-sale release datum) onder early toch? Ik heb direct besteld toen het kon 😉 Correct me if i'm wrong ofcourse!

Mijn andere abbonement ging al naar eindigen toe 😉 (en ja ik had het een beetje dom geregeld)
Reputatie 3
@Linah, ik kan meer heel goed voorstellen dat je graag de geweldige Samsung S9 Plus in je handen wilt hebben. :)

Wij gaan er vanuit dat je het toestel vanaf 16 maart kunt verwachten. Let dus goed op je inkomende mail, op die manier weet je het snelst voor wanneer je een afspraak kunt maken!
Was vanaf 16 maart niet voor de mensen die niet op de eerste dag of na 6 maart hebben besteld? 🙂 of is dat wegens de grote vraag allemaal verschoven 🙂
Reputatie 7
Badge +2
Dan zou je wel in de early bird groep moeten vallen. Misschien morgen even bellen en vragen waar blijft je Galaxy.

Contact informatie vind je in de bevestiging email 🙂
Reputatie 3
Dan zou je wel in de early bird groep moeten vallen. Misschien morgen even bellen en vragen waar blijft je Galaxy.

Contact informatie vind je in de bevestiging email :)
Zal ik even doen!
Reputatie 5
Badge
Je zou inderdaad in de early bird groep moet vallen, wat de reden is dat je je toestel nog niet hebt is mij onbekend.

Er zit op dit moment helaas niks anders op dan te wachten op de mail van onze logistieke partner.

Mijn excuses!
Reputatie 3
Helaas was het gister aan de telefoon ook onbekend en kreeg ik te horen dat er voor mij ook nog geen planning te melden was. Dus ik ga idd maar gewoon afwachten tot ik een mail krijg.

Wel jammer natuurlijk dat je als early bird klant eigenlijk niet persee iets hebt aan early pre-orderen (en er ook niet veel mee gedaan word) en dat je het ook gewoon pas kunt krijgen ergens Na de shop release! Als nieuwe tele2 klant natuurlijk niet helemaal een TOP start!

Maar ik wacht de email af! ben erg benieuwd 🙂
Reputatie 7
Badge
Helaas was het gister aan de telefoon ook onbekend en kreeg ik te horen dat er voor mij ook nog geen planning te melden was. Dus ik ga idd maar gewoon afwachten tot ik een mail krijg.

Wel jammer natuurlijk dat je als early bird klant eigenlijk niet persee iets hebt aan early pre-orderen (en er ook niet veel mee gedaan word) en dat je het ook gewoon pas kunt krijgen ergens Na de shop release! Als nieuwe tele2 klant natuurlijk niet helemaal een TOP start!

Maar ik wacht de email af! ben erg benieuwd 🙂

Tip: als het wachten te lang gaat duren en niemand kan aangeven wanneer je het toestel krijgt, kun je gewoon ook je bestelling annuleren via klantenservice en je bestelling
opnieuw plaatsen bij Mobiel.nl of Belsimpel.
Die leveren je toestel binnen 1 dag netjes via Post.NL bij je thuis af.
Succes !
Reputatie 7
Badge +4
Inderdaad wel jammer. Ergens anders bestellen gaat je niet meer in de early bird groep krijgen. Weet je zeker dat de order is goedgekeurd? Vanaf vrijdag gaat het dan goedkomen. Alvast veel plezier met die slow motion optie!
Reputatie 3
Inderdaad wel jammer. Ergens anders bestellen gaat je niet meer in de early bird groep krijgen. Weet je zeker dat de order is goedgekeurd? Vanaf vrijdag gaat het dan goedkomen. Alvast veel plezier met die slow motion optie!

Toen ik belde kon hij mijn bestelling gewoon vinden, ook via mijn tele2 pagina heb ik al een nummer gekregen en staat er dat de simkaart besteld is. Het is dus alleen het toestel wat nog steeds onder "preorder status" staat.
Ergens anders zal inderdaad niet zo heel veel verschil meer maken denk ik nee.
Reputatie 7
Badge +4
Ok.. just to be sure dat je order goed was, en dat blijkt!
Reputatie 7
Badge

Toen ik belde kon hij mijn bestelling gewoon vinden, ook via mijn tele2 pagina heb ik al een nummer gekregen en staat er dat de simkaart besteld is. Het is dus alleen het toestel wat nog steeds onder "preorder status" staat.
Ergens anders zal inderdaad niet zo heel veel verschil meer maken denk ik nee.

Je order zal zeker ok zijn .....en het abonnement is ook in behandeling , wat ontbreekt is het concrete antwoord als je vraagt naar de leverdatum die voor jou 8 Maart had moeten zijn. Waarom dat niet zo was?.Tja dat weten ze dan niet.
Ik hoop voor je dat Tele2 zich houd aan hun beloftes. Ze leveren nu VANAF 16 Maart . De andere bedrijven leveren de pré orders OP 16 Maart. Nee ergens anders bestellen gaat je niet meer in de beloofde groep van eerste bezitters van de S9 krijgen, maar wel kun je erop rekenen het toestel op 16 Maart thuis te hebben wanneer je voor of op 15 Maart voor 23.59 uur je bestelling plaatst.
Heb je de levering topics in dit forum al eens gelezen?
Alle beloftes gezien ? Alle klachten over het uitblijven van info over pre order toestellen waar weken tot maanden op werd gewacht? Ze staan er nog!
Welkom bij Tele2. Wen maar vast aan deze geweldige "service". Zoals je aan de reacties in dit topic en andere topics kunt zien komen veel andere bedrijven zoals mobiel.nl of Belsimpel wel gewoon beloftes na, en sturen ze klanten niet met een kluitje in het riet. Opzeggen en ergens anders bestellen is dus zeker nog een optie. Trager dan Tele2 zal het in ieder geval niet zijn...
Reputatie 3
Ze vertellen idd niet veel, en de klantenservice aan de telefoon kon ook niet beloven dat ik het dan 16 maart zou krijgen, kon ook erna zijn. Dat is natuurlijk niet nettjes, en voor mij als nieuwe klant ook zeker niet enthousiast makend voor het zijn van een nieuwe klant! Een vriend heeft een sim only en was daar erg positief over dus ik dacht, je ziet wel vaker alleen negatieve berichten online en al het positieve nooit dus het zal vast wel goed zijn. (tmobile hoor je ook vaak negatieve dingen over, terwijl ik alle 4 jaren goede ervaring daar had, behalve dat ze flink in prijs zijn gestegen in deze jaren)

Gezien hoe onduidelijk ze zijn, en ze niet kunnen aangeven wanneer de leveringen weer verder gaan (en of het uberhaubt wel ook echt gaat starten de 16e) laat mij wel twijfelen inderdaad tot hoever ik nog wil blijven en het abbonnement wil doorzetten. (enige positieve tot nu toe is het gekregen nummer die voor mij goed te onthouden is) maar gezien je, je sim etc ook pas krijgt bij de levering van het toestel heb ik daar natuurlijk ook helemaal niks aan!
Reputatie 7
Badge
Ze vertellen idd niet veel, en de klantenservice aan de telefoon kon ook niet beloven dat ik het dan 16 maart zou krijgen, kon ook erna zijn. Dat is natuurlijk niet nettjes, en voor mij als nieuwe klant ook zeker niet enthousiast makend voor het zijn van een nieuwe klant!

Gezien hoe onduidelijk ze zijn, en ze niet kunnen aangeven wanneer de leveringen weer verder gaan (en of het uberhaubt wel ook echt gaat starten de 16e) laat mij wel twijfelen inderdaad tot hoever ik nog wil blijven en het abbonnement wil doorzetten. (enige positieve tot nu toe is het gekregen nummer die voor mij goed te onthouden is) maar gezien je, je sim etc ook pas krijgt bij de levering van het toestel heb ik daar natuurlijk ook helemaal niks aan!

Linah je bestelling bij Belsimpel of Mobiel.nl plaatsen, betekent gewoon dat die het toestel leveren, maar Tele2 levert het voordelige en goede abonnement erbij.
Misschien kun je het nummer wat je kreeg wel gewoon meenemen.

Ik ben neutraal en mij maakt het niet uit waar je je toestel gaat bestellen.
Ik vind het alleen onrechtvaardig hoe Tele2 steeds weer tegen beter weten in snelle levering blijft beloven aan klanten en ze vervolgens in onzekerheid op hun bestelling laat wachten. Dan heet Tele2 ineens Haas en weet niemand iets.
Ze hebben gewoon geen voorraad en zijn afhankelijk van leveranciers en bezorgdienst.
De keuze ligt bij jou.
Ik weet zelf hoe je kunt uitkijken naar en je je verheugt op een heel nieuw toestel. En ik begrijp de teleurstelling van mensen die hier hun klachten plaatsten en nietszeggende standaard antwoorden kregen.
Ik wens je succes bij je beslissing.
Reputatie 7
Badge +2
Webshop, de informatie van bestellingen en het afhandeling in het algemeen laat wensen over.

Bestellingen annuleren en ergens anders plaatsen is gewoon mogelijk, je kan een Tele2 abonnement met het zelfde bundel prijzen ook bij retailers krijgen.

Daarnaast via Mobiel.nl kun je een maandelijkse opzegbaar abonnement krijgen. :)

Je zit nu alleen met de inruil actie, om daar te profiteren zou je morgen zeer vroeg moeten bellen bestelling annuleren en zo snel mogelijk bij een retailer een bestelling plaatsen, want bestellingen moet morgen geaccepteerd worden.

Ga je gebruik daarvan maken?

Bel even (of vraagt bij Twitter) als mobiel.nl gegarandeerd op de 16 kan leveren.
Reputatie 6
Badge +1
Als ik hem vandaag (15-3) bestel is die morgen in huis. Dus mobiel.nl heeft zijn zaakjes op orde. Zie de email

kwoot
Kan jouw telefoon wel een upgrade gebruiken of mag je verlengen? Overweeg dan de nieuwe Galaxy S9(+)!

Grijp snel je kans, want je hebt nog t/m 15 maart om de S9(+) te bestellen met € 400,- inruilvoordeel. Je hebt 'm dan vrijdag al in huis!

Combineer jouw S9(+) met een voordelig abonnement van bijvoorbeeld Tele2 of T-Mobile. Bekijk ook de andere topdeals van deze week.

Met vriendelijke groet,

Het team van Mobiel.nl
Reputatie 7
Badge +4
Als je een nieuw nummer bij je Tele2 abonnement hebt gevraagd en je vind dat een leuk nummer moet je even oppassen met annuleren. Als een dealer een abonnement met een nieuw nummer aanvraagt zal dat een ander willekeurig nummer worden. Er is namelijk geen sprake van nummerbehoud. Dus wacht even rustig af, dan komt alles op zijn pootjes terecht ook al had het misschien via de gesuggereerde omwegen een dagje sneller geweest. Laat je geen frustraties aanpraten, er zitten wat forumleden bij die er vol van zitten
Laat je geen frustraties aanpraten, er zitten wat forumleden bij die er vol van zitten

*** Reactie weggehaald door moderator ***

Reactie voegt niets toe aan dit topic, graag inhoudelijke reacties geven
(wacht op fotootje van van mediterend mannetje)
Reputatie 7
Badge
A. Laat je geen frustraties aanpraten, er zitten wat forumleden bij die er vol van zitten

Eh sorry?
Wil jij beweren dat de levering doir Tele2 ideaal is. Ze zijn bij Linah nu al 7 dagen te laat. En waarom krijgt ze het niet op de beloofde dag ? Ja geen idee natuurlijk
Ben je nu al vergeten hoe het verliep bij de pré orders van de Samsung7 en de 8 en de Huawei 10 , de Iphone en de afhandeling en levering van andere pré orders van populaire toestellen?

Voor 23.59 uur besteld en morgen in huis bij Tele2?
Lachertje.

Gefrustreerde forumleden jaja....die zijn er.
Logisch toch bij steeds dezelfde klachten.
Wat moeten we anders? Wil je dat we net als jij de terechte klachten van al die honderden gefrustreerde klanten, die uiteindelijk na 5 weken wachten of soms nog langer, zo slim waren om te annuleren en binnen 1 dag elders meteen wel gewoon hun toestel kregen, negeren en gewoon maar in de wind slaan en Tele2 blijven verdedigen ? Niemand maar dan ook niemand bij Tele2 kan je vertellen wanneer je toestel geleverd wordt. Wacht maar op de mail van de bezorgdienst.
Hoe kun jij dan zeggen dat levering maar 1 dag verschilt met retailers?

Nou je krijgt vast wel weer pluimpje van Tele2 Eric...🤗
Maar vergeet niet dit is een klantenforum.
Geen promotie site. Doelstelling van providers is winst maken. Niks mis mee.
Maar wel eerlijk blijven.....
Reputatie 7
Badge +2
Volgens mij voegt dat verder discussie/(persoonlijke) aanvallen niks toe aan de vraag van @Linah.

@Linah is op hoogte gebracht dat bestellen ergens anders mogelijk is, en is ook op de hoogte gebracht dat indien ze gebruikt wilt maken van de inruil actie, dat ze niet al te laat moet zijn met ergens anders bestelen.

Is nu eigen keus om te wachten om te wachten of bestelling ergens anders plaatsen.

Blijkt dat de aanvraag naar de S9/+ niet zo groot is, dus voorraad moet niet z'n probleem zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Inderdaad Rena, we helpen mee met de vraag van een klant. Al die persoonlijke frustratie uitingen helpen daar niets bij. Gelukkig snapt de moderatie dat ook. @Linah laat even weten als het toestel uitgeleverd gaat worden aan jou!
(wacht nog steeds op foto van mediterend mannetje...)