Levering Samsung S7 Edge Tele2

• 22 maart 2016
  • 9 reacties
  • 368 x bekeken

Beste lezer(es),

Op of omstreeks april 2014 ben ik van Ben overgestapt naar Tele2 omdat ik dacht dat Tele2 mij meer kon bieden maar het tegengestelde gebeurde. Ik werk als Fiscalist in de omgeving Amsterdam / Schiphol en was bij Ben gewent dat ik internet onderweg had, in mijn functie van levensbelang. Zelfs na diverse meldingen over dit probleem duurde het 7 maanden voor Tele2 internet bracht in die regio....Amsterdam / Schiphol dus...ik heb er nog steeds geen woorden voor maar ik accepteerde het toen. Het probleem was over maar vergeten ben ik het zeker niet. Al die tijd dus wel betaald voor een nooit geleverd product, Tele2 is nooit aanspreekbaar geweest en ook nu zit ik tegen een scherm aan te kijken......IK WIL IEMAND SPREKEN Tele2.......

2 maanden geleden was ik toe aan een nieuw contract en bestelde daarbij een Samsung S7 Edge. Deze zou op 15 maart geleverd worden. Ik had de mogelijkheid in deze voor mij drukke aangiftetijd heel strikt moeten plannen. De hele middag zitten wachten en om 17:30 uur OPD gemaild dat ik nu echt weg moest en niet langer kon wachten. OPD mailde terug dat ze mij hadden proberen te bereiken omdat de bestelling niet geleverd kon worden. Kan gebeuren maar als ik dan zie dat OPD op de dag van levering dit pas probeert gaan weer mijn haren recht overeind staan. Zo ga je dus niet met klanten om.

Een brief geschreven aan Tele2 met mijn slechte ervaringen.......geen antwoord

Via internet een afspraak gemaakt met klantenservice om mij dezelfde dag terug te bellen over dit probleem.....ze moeten nu nog steeds terug bellen.

Wel in de tussentijd een bericht gehad van Tele2 dat de telefoon afgelopen vrijdag eindelijk geleverd kon worden, geen afspraak of vraag of dit mogelijk was.....nee.....ze kwamen dus ik moest maar zorgen midden op de dag thuis te zijn en misschien dan weer geconfronteerd te worden met een situatie zoals ik al eerder had mee gemaakt. Tele2 gaat wellicht zo om met z'n klanten maar die vrijheid heb ik niet. Ik kan onmogelijk een reeds gemaakte afspraak, gebonden aan de deadline van de belastingdienst, verzetten.

Mijn factuur betaal ik vooruit en jawel hoor, de factuur voor de komende maand staat klaar en wel inclusief het bedrag dat ik moet betalen voor een telefoon die nooit geleverd is. Denkt Tele2 nu echt dat ik die ga betalen....ik heb al een maand vooruit betaald dus heb geld van Tele2 tegoed voor nooit geleverde diensten. De factuur en alle toekomstige betalingen aan Tele2 zijn vanaf heden geblokkeerd tot dit probleem naar MIJN tevredenheid is opgelost.

Mocht dat niet zo zijn dan wens ik Tele2 veel succes in de toekomst want dat zullen ze dan echt hele hard nodig hebben. Een andere provider is, denk ik, vlugger geregeld dan een oplossing voor dit probleem.

Ik hou me in om dit niet Openbaar op Facebook te zetten maar kan niet garanderen dat ik dat vol hou....

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je betaald nooit meer voor de telefoon dan 24 x het maandbedrag hoor. Dus de telefoon wordt niet duurder omdat hij even niet leverbaar is.
Je betaald nooit meer voor de telefoon dan 24 x het maandbedrag hoor. Dus de telefoon wordt niet duurder omdat hij even niet leverbaar is.

Mijn contact is op 1 april afgelopen en waarom betaal ik dan wel het volle bedrag inclusief de nooit geleverd S7 Edge ? Ik heb namelijk dan al 24 maanden betaald voor mijn vorige telefoon dus wat u zegt is niet waar...
Reputatie 2
Badge
en nog even een correctie, u betaald bij tele2 altijd achteraf, zodat de gemaakte kosten van de vorige maand kunnen worden gefactureerd.
Op uw vorige antwoord heb ik alle facturen na gekeken inclusief de eerste vanaf 24mrt 2014....en u heeft gelijk....deze factuur zal ik dus nog gewoon voldoen door de blokkade op te schorten...

Maar ik blijf erbij dat u nog steeds NIET heeft gereageerd op de INHOUD van MIJN bericht....
Reputatie 5
Badge +3
Hoi RuudSint,

Waar kan ik je nu verder mee helpen? Begrijp ik goed dat je niet je telefoon in ontvangst hebt kunnen nemen? Ik help je graag verder, maar dan mag je me ook duidelijk aangeven hoe. Ik zie dat de andere users je al voor een deel hebben geholpen.

Ik help je graag!

Groet, Trinh
Klopt, ik heb nog steeds geen telefoon gekregen....maar wel een middag zitten wachten....
Reputatie 5
Badge +3
Erg vervelend dat het op die manier werd gecommuniceerd, vooral ook dat je een middag hebt moeten wachten! Ik heb je hiervoor al gevraagd wat ik voor je zou kunnen doen? Ik neem je feedback mee.

Ik hoop dat je snel je toestel in ontvangst mag nemen!
Groet, Trinh
Ik heb een afspraak met de OPD voor de samsung galaxy s7 edge dat ze vanmiddag zouden leveren. Nu een probleem!! Ik word letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd door tele2 en de OPD. Ik moet mezelf legitimeren dat is geen probleem maar mijn bankpasje wordt ook gescand alleen er staat een oude rekeningnummer erin vermeld ik maak elke maand zelf over! Dus wat ik vernomen heb dat mijn pakketje niet wordt meegegeven. Hoe moet ik mezelf nog meer bewijzen dat IK het ben. Het gaat overigens om een verleningen van mijn abonnement.

Weet geen raad meer.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi NoraDine,

Zou je zo vriendelijk willen zijn een eigen topic aan te maken voor je vraag? Je zit nu namelijk in het topic van iemand anders en dat kan ertoe leiden dat zaken erg onoverzichtelijk worden.
Je kunt een topic aanmaken door op "stel een vraag"te klikken.

We helpen je daar graag verder.
Groet, Trinh