Levering Samsung S7 Edge Tele2

• 22 maart 2016
  • 9 reacties
  • 368 x bekeken

Beste lezer(es),

Op of omstreeks april 2014 ben ik van Ben overgestapt naar Tele2 omdat ik dacht dat Tele2 mij meer kon bieden maar het tegengestelde gebeurde. Ik werk als Fiscalist in de omgeving Amsterdam / Schiphol en was bij Ben gewent dat ik internet onderweg had, in mijn functie van levensbelang. Zelfs na diverse meldingen over dit probleem duurde het 7 maanden voor Tele2 internet bracht in die regio....Amsterdam / Schiphol dus...ik heb er nog steeds geen woorden voor maar ik accepteerde het toen. Het probleem was over maar vergeten ben ik het zeker niet. Al die tijd dus wel betaald voor een nooit geleverd product, Tele2 is nooit aanspreekbaar geweest en ook nu zit ik tegen een scherm aan te kijken......IK WIL IEMAND SPREKEN Tele2.......

2 maanden geleden was ik toe aan een nieuw contract en bestelde daarbij een Samsung S7 Edge. Deze zou op 15 maart geleverd worden. Ik had de mogelijkheid in deze voor mij drukke aangiftetijd heel strikt moeten plannen. De hele middag zitten wachten en om 17:30 uur OPD gemaild dat ik nu echt weg moest en niet langer kon wachten. OPD mailde terug dat ze mij hadden proberen te bereiken omdat de bestelling niet geleverd kon worden. Kan gebeuren maar als ik dan zie dat OPD op de dag van levering dit pas probeert gaan weer mijn haren recht overeind staan. Zo ga je dus niet met klanten om.

Een brief geschreven aan Tele2 met mijn slechte ervaringen.......geen antwoord

Via internet een afspraak gemaakt met klantenservice om mij dezelfde dag terug te bellen over dit probleem.....ze moeten nu nog steeds terug bellen.