beantwoord

Levering Samsung j5 Tele2

• 6 maart 2016
  • 15 reacties
  • 311 x bekeken

Hoi , wanneer is de Samsung j5 leverbaar ?
Ik zit twee weken te wachten oo de levering .
Groet
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 6 maart 2016, 18:10

Wanneer er genoeg voorraad is en jij aan de beurt bent. 😃 Heel stom antwoord maar preciezer kan ik het helaas niet zeggen. De oplevering gaat op basis van binnenkomst.
Moet je dus nog even om je geduld vragen!

Groetjes
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

15 reacties

Badge +4
Wanneer er genoeg voorraad is en jij aan de beurt bent. 😃 Heel stom antwoord maar preciezer kan ik het helaas niet zeggen. De oplevering gaat op basis van binnenkomst.

Groetjes
Aan zo'n antwoord hebben we idd niet veel .
Ik zit ook al 2 weken te wachten en ik ben hier zeer ontevreden over. Dit was al bekend toen ik de bestelling deed en ik vind het dan ook niet netjes om dit pas te zeggen als de bestelling gedaan is. Ik verwacht hier wel enige compensatie voor.
Reputatie 6
Badge +1
Simpel, order cancellen en ergens kopen waar die wel op voorraad is. Tele2 is een provider die er een winkeltje bij heeft. Zat andere (web) winkels.
Reputatie 7
Badge +4
Gewoon als het probleem is opgelost via www.tele2.nl/vergoeding een compensatie aanvragen.
Ik neem aan dat je bij Tele2 het abonnement met telefoon nam vanwege een goede aanbieding? Als je annuleert dan geldt die aanbieding niet meer.
Ik vraag me af waarom het niet mogelijk is om bij een aanbieding op de website te vermelden of het toestel al dan niet uit voorraad leverbaar is. Hoeveel toestellen er direct leverbaar zijn en wat de eventuele levertijd is wanneer er geen voorraad is.
Voorkomen is beter dan achteraf vergoeding en compensatie moeten betalen.
Inderdaad een goede aanbieding (hoop ik) dus was niet van plan te annuleren. Bedankt voor de tip om compensatie aan te vragen als telefoon binnen is.
Reputatie 6
Badge +1
Hier staat ie voor €14 p/m kweet niet dat hetzelfde abo is.
https://www.mobiel.nl/samsung-galaxy-j5?keywords=Samsung+Galaxy+J5
Je betaalt 26 bij voor het toestel dáárdoor lijkt het goedkoper. Maar er staat wel netjes bij of toestel op voorraad is en daar ging het om in dit topic.
Binnenkort komt er trouwens weer een prima low budget toestel van Samsung naar Nederland de J3. Lees de recensies maar eens.
Reputatie 6
Badge +1
Moet je wel over 2 jaar verdelen dan is het voordeliger. 26 gedeeld door 24 is ongeveer 1 Euro 🙂
Het is vaak voordeliger om te kiezen voor de retailer aanbiedingen dat is algemeen bekend. Ik betaal 16 euro pm
Kan de J5 wel heel warm aanbevelen
Reputatie 6
Badge +1
Ik ben voorzien 😃 Overigens koop ik ook in een online winkel en niet via een provider. Dat is bij een webshop de volgende dag levering en nooit gezeur over vooraadperikelen.

Groetjes

enig idee wanneer er weer iets geleverd gaat worden? Dit wordt nu mijn derde week al dat ik wacht (ongeduldige zoon hé)
Badge +4
Hoi gkuijpers,

Door mij te quoten heb je eigenlijk het antwoord al. Aangezien dit antwoord al gegeven is en de levering wordt bepaald door het OPD zal ik dit topic nu sluiten.