beantwoord

Levering Samsung Galaxy S8 Midnight Black

Hallo,

Gisteren heb ik mijn abonnement verlengd en heb ik gekozen voor de S8. Onderaan waar ik de S8 kon bestellen stond er: ''Voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis''. Toen kreeg ik een mail van de OPD. Ik kon een leveringsafspraak maken. De eerste mogelijkheid was op zaterdag. Waarom staat er dan op jullie website dat je hem al morgen krijgt?

Groeten,

Snotaapje

icon Beste antwoord door JeroenK van Tele2 12 januari 2018, 09:08

Goedemorgen,

Ik snap heel goed dat je je toestel de volgende dag na bestelling verwacht als dit op de site staat aangegeven. Door drukte bij onze pakketdienst kunnen wij dat in sommige gevallen is helaas niet waarmaken.
Mijn excuses voor het feit dat je verkeerd bent geïnformeerd door de informatie op onze website.

Alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Bekijk origineel bericht

3 Reacties

Reputatie 5
Badge
Goedemorgen,

Ik snap heel goed dat je je toestel de volgende dag na bestelling verwacht als dit op de site staat aangegeven. Door drukte bij onze pakketdienst kunnen wij dat in sommige gevallen is helaas niet waarmaken.
Mijn excuses voor het feit dat je verkeerd bent geïnformeerd door de informatie op onze website.

Alvast veel plezier met je nieuwe toestel!
Hallo Jeroen,

Dat maakt niet uit. Soms heb je geduld nodig voor iets. Voor mij is het niet zo'n groot probleem want het toestel die ik nu heb doet het nog.
Ik zou zeker veel plezier hebben met mijn nieuwe toestel!

Nog een fijne dag gewenst!
Reputatie 5
Badge
Dank voor je positieve bericht! 🙂

Aangezien een ander nu duidelijk is zal dit topic gesloten worden. Een hele fijne dag en alvast een goed weekend gewenst!

Reageer