beantwoord

Levering Samsung Galaxy S8

• 20 april 2017
  • 9 reacties
  • 248 x bekeken

Eergisteren (18 april) de nieuwe Samsung Galaxy S8 bij Telel2 bestel met abonnement. Het werd me verzekerd dat vanaf 21 april de toestellen geleverd gaan worden. Ik heb het nieuwe toestel vanaf begin mei nodig.
2 dagen later krijg ik het bericht dat dat levering pas vanaf 29 april is. Er zit een link bij voor uitleg, maar die badzijde geeft een 404 error! Van te voren wordt verteld dat pre order vanaf 21 april zal zijn, zodat je als eerste het toestel zal krijgen. Ik ben teleurgesteld in deze foutieve voorlichting. Ik heb expres verschillende keren gevraagd of de levering op tijd zal zijn, en dat werd me elke keer verzekerd. Jammer om bij een nieuwe provider gelijk te moeten beginnen met onjuiste inlichting. Ik hoop dat jullie de levering toch kunnen leveren zoals afgesproken.
icon

Beste antwoord door pstolwijk 21 april 2017, 11:03

Beste Tele2,

Dankje, jullie hebben de klacht serieus genomen en goed opgelost!:D
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Beste Tele2,

Dankje, jullie hebben de klacht serieus genomen en goed opgelost!:D
Reputatie 6
Badge
Ehm, ja, dat klopt! Bedankt dat je het onder de aandacht bracht ;)

Ik neem aan dat dit betekent dat je inmiddels bent benaderd door de bezorgdienst? 😃
Hmm. Hetzelfde is bij mij gebeurd: er werd me verzekerd dat het toestel (S8+) de 20e hier zou zijn. Wacht nu nog... echt slechte zaak.
Nog erger; elke dag zeggen ze: binnen een week. Vanaf de dag dat je belt... te triest voor woorden. Andere providers leveren volop uit, behalve tele2. En dan Samsung de schuld geven...schandalig gewoon.
Reputatie 7
Badge +5
Zie het positief in, als jij aan de beurt bent is er al een up-date om geweest om alle bugs te fixen 😳
Haat het dat ze loze beloftes doen tijdens de verkoop, en ze niet nakomen daarna. Hoezo pre-order? Bij andere providers liggen er genoeg.. slecht ingekocht dus door Tele2. En dan die klantenservice; wanneer je kritische vragen stelt en gewoon duidelijkheid wil..verbreken ze de verbinding. Zónder enig antwoord op je vragen.
Reputatie 6
Badge
@Ard1970

Je lijkt met een probleem te zitten dat weinig te maken heeft met dit topic. We willen je graag helpen maar dit gaat beter als je zelf even een topic aanmaakt. Ook ben je meer dan welkom om in dit topic feedback te geven op ons bestel- en leverproces. Alvast bedankt!
Graag helpen? Dat zou voor het eerst zijn, ná de verkoop.
Reputatie 6
Badge
Topic gesloten wegens inactiviteit