Levering Samsung Galaxy S7

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

241 reacties

Hoi iedereen,

Ik wil jullie graag verwijzen naar het volgende topic met onze laatste update wat betreft de levering van de Samsung Galaxy S7. Zoals jullie hebben gemerkt heb ik alle topics bij elkaar gebundeld zodat jullie ons en elkaar hier op de hoogte kunnen houden.
We hopen natuurlijk dat jullie snel kunnen genieten van jullie nieuwe telefoon.

Groet, Trinh

Slim gedaan, bij elkaar bundelen..
Anders staat heel het forum vol met klachten en dat is slechte reclame natuurlijk.
Maar als je niks beter te doen heb dan bundelen, kan je dan eventueel voor mij uitzoeken op welke boot de door mij bestelde s7 Edge is?

Met vriendelijke groet
Reputatie 5
Badge +3
Hoi iedereen!

Ik ben blij om te lezen dat een aantal van jullie al zijn telefoon in ontvangst hebben genomen! Helaas geldt dit nog niet voor iedereen. Wat fijn dat jullie elkaar hierover op de hoogte houden. Wanneer wij meer informatie krijgen zullen wij dit ook zo snel mogelijk met jullie delen. Hier kunnen jullie de update over de Samsung Galaxy S7 volgen.

Groet, Trinh
Jammer dat je geen reactie geeft op mijn vragen en het verhaal dat ik hier achter heb gelaten. Dat zal wel niet belangrijk zijn of valt er niet veel te zeggen en is de situatie duidelijk?
We hebben je toestel niet op voorraad, sorry. We hebben het onmiddellijk bijbesteld en we kunnen het waarschijnlijk binnen een week naar je opsturen. Zodra we meer weten hoor je natuurlijk van ons.
Ongelofelijk bijna een maand geleden besteld nog steeds aan het wachten. Het is echt belachelijk pre order bestellen mooie mail ontvangen jij bent een van de eerste. Had em liever in de winkel kunnen halen dan had ik hem al. Dit is echt zo onprofessioneel gedaan.
Op 5 Maart "gepreorderd" en nog steeds geen enkel mail van OPD binnen... Heb de promotie voor de GearVR toegetrede, na de zoveelste keer dat Samsung vroeg om een Foto van de S7 en een bonnetje ter hand.... maar dat gaat natuurlijk niet wanneer Tele2 zijn beloftes niet kan nakomen, Het maximale tijd dat Ik nog ga wachten is 1 week daarna annuleer Ik dit waardeloze contract en ga liever naar een meer professionele provider, één die zijn beloftes tenminste nakomt...
Op 5 Maart "gepreorderd" en nog steeds geen enkel mail van OPD binnen... Heb de promotie voor de GearVR toegetrede, na de zoveelste keer dat Samsung vroeg om een Foto van de S7 en een bonnetje ter hand.... maar dat gaat natuurlijk niet wanneer Tele2 zijn beloftes niet kan nakomen, Het maximale tijd dat Ik nog ga wachten is 1 week daarna annuleer Ik dit waardeloze contract en ga liever naar een meer professionele provider, één die zijn beloftes tenminste nakomt...

Ook bij mij hetzelfde probleem.
Communicatie is er totaal niet, pas 6 dagen, na 11 Maart dat er geen toestellen meer geleverd kunnen worden (daar was iedereen allang achter). OPD stond namelijk al dagen "wachten op voorraad"
Dit wisten/of hadden ze allang zien aankomen rond 11 Maart.
Mij is ook meerdere keren telefonisch bij het aanmelden verteld dat ze genoeg hadden ingekocht, dit was dus achteraf niet inkopen, maar een order inschieten bij Samsung. (dit zijn 2 verschillende dingen).
Ik gebruik hem zakelijk, omdat ik rond 11 Maart zou overstappen had ik mij huidige bundel laag gezet, nu ben ik al ee halve maand door mijn bundel heen en kan ik dus niet meer bellen of emails ontvangen.(web orders)
Zelfs als ik al meerdere keen vraag wat samsung opgeeft voor verwachte levertijden zeggen ze dat je maar geduldig moet wachten dt ze ooit een mailtje gaan sturen.
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n slechte service heb meegemaakt.
De enige reden dat ik heb gewacht is voor de pre-order, maar ik kom binnenkort op een punt dat mij dat ik niets meer kan schelen en ik de hele boel laat annuleren.
Ik betaal dan toch liever wat extra voor een goede service!
Ik heb op 3 maart een per-oder gedaan. Gister gebeld en de meneer van de klantenservice vond het vreemd dat het toestel nog niet geleverd was omdat er geen te kort meer zou zijn. Na verdere navraag vertelde hij mij dat alle toestellen binnen zijn en we nu moeten wachten op de mail van OPD, dit zal vandaag of morgen zijn. Als het toestel dinsdag nog niet binnen is moet ik wéér terugbellen. 4 april word mijn nummer door tele2 overgenomen en het simkaartje komt met het toestel mee.. ik ben bang dat beide te laat komen en ik onbereikbaar zal zijn aangezien de simkaart niet apart verzonden kan worden omdat het om 1 order gaat.

Nu lees ik in een topic van tele2 dat er wél nog steeds problemen zijn met de levering.. Iedereen krijgt bij tele2 andere informatie

Ben benieuwd...
Reputatie 5
Badge +3
Jammer dat je geen reactie geeft op mijn vragen en het verhaal dat ik hier achter heb gelaten. Dat zal wel niet belangrijk zijn of valt er niet veel te zeggen en is de situatie duidelijk?

Hoi donia,
Helaas ben je niet de enige die issues hebben met de levering van zijn telefoon.
In dit topic probeer ik iedereen op de hoogte te houden wanneer er een nieuwe update is.
Wij zijn hard bezig met het verwerken van alle leveringen!
Groet, Trinh
Hallo iedereen, in de ochtend heb ik dan eindelijk mijn mail binnen gekregen van OPD met daarin de levering van mijn toestel. Ik verwacht morgen in de ochtend kunnen we ook weer verder 😃
Hallo iedereen, in de ochtend heb ik dan eindelijk mijn mail binnen gekregen van OPD met daarin de levering van mijn toestel. Ik verwacht morgen in de ochtend kunnen we ook weer verder :D

Welke had je besteld?
Hallo iedereen, in de ochtend heb ik dan eindelijk mijn mail binnen gekregen van OPD met daarin de levering van mijn toestel. Ik verwacht morgen in de ochtend kunnen we ook weer verder :D

Krijg zojuist een melding van coolblue dat ze de s7 edge gold ook weer op voorraad hebben, ook mobiel.nl verwacht vandaag nieuwe voorraad. Dus het ljkt erop dat er een nieuwe partij is....
Als ik er straks weer niet bij zit, ga ik opzeggen en bij hun bestellen.

Krijg zojuist een melding van coolblue dat ze de s7 edge gold ook weer op voorraad hebben, ook mobiel.nl verwacht vandaag nieuwe voorraad. Dus het ljkt erop dat er een nieuwe partij is....
Als ik er straks weer niet bij zit, ga ik opzeggen en bij hun bestellen.

Pre-order precies een maand geleden geplaatst. :-(
Mobiel.nl heeft ze ook weer op voorraad....
Reputatie 1
Badge
Beste lezers, eindelijk heb ik een mail gekregen van opd. As dinsdag avond komen ze het brengen. Heb op 7mrt de Samsung S7 edge goud ge-preorderd. Hopelijk hebben meer mensen een mailtje ontvangen... Wordt vervolgd
Ook ik heb op 7 maart als nieuwe klant de preorder voor de S7 edge gold gedaan en heb vandaag een mail gehad van opd. Afspraak gemaakt voor levering a.s. dinsdag de 29e savonds. Wordt he5 wachten dan hopelijk eindelijk toch beloond.
Ook ik had de S7 Edge Gold op 1 maart gepreorderd. Ook overgestapt naar tele2. Ik zou 'm 12 maart ontvangen. Keurig gebeld door OPD op 12 maart dat het niet doorging. Zwaar teleurgesteld ging ik dan maar eens op dit forum en op de facebook van tele2 kijken en daar wordt je niet vrolijk van! De moed zakte mij in de schoenen. Uiteindelijk dan toch maar eens gaan bellen met de klantenservice. Vorige week maandag met Tinneke, een vriendelijke geduldige dame die mij o.a. vertelde dat de simkaart verstuurd zou zijn met de post en dat die binnen 5 werkdagen in de brievenbus moes liggen. Maar na de 5 werkdagen nog geen simkaart en de tijd begon toch echt te dringen...... 1 april wordt mijn nummer overgezet...... Dus afgelopen vrijdag weer gebeld met de klantenservice, nu kreeg ik Petra aan de lijn. Uiterst aardig, geduldig en vriendelijk heeft ze me geholpen. Het bleek dat mijn pakketje al sinds 17 maart bij OPD lag. Daar moest er wat fout zitten. Ik kreeg het mailadres en telefoonnummer van OPD en ben daar mee gaan bellen. Wederom keurig geholpen en een afspraak gemaakt voor afgelopen zaterdag. En wat denk je??? Ik heb 'm!
Ik zal maar niet vertellen hier, dat het een geweldig fijn en mooi toestel is, want dat is sneu voor jullie. Ik kan jullie wel adviseren om niet hier te gaan klagen, want daar wordt je alleen maar moedelozer van. Gewoon bellen met de klantenservice en blijf vooral rustig en geduldig.....
Nu maar hopen dat de activering van de simkaart ook nog goed verloopt en dan ben ik helemaal tevreden.....