Levering Samsung Galaxy S7

Hallo, Ik heb een Samsung Galaxy s7 besteld, wanneer kan ik een mail van OPD verwachten?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

241 reacties

Ik heb exact dezelfde vraag. Vooral omdat concurrenten de telefoon al wel uitleveren en aflever afspraken inplannen (http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/46119767#46119767).
Zelfs mensen die bij een derde partij i.c.m. een tele2 abo hebben besteld krijgen de telefoon a.s. vrijdag al. Wij als trouwe klanten die verlengen bij tele2 zelf worden al minder belangrijk gezien? Transparantie over de levering zou helpen!
Reputatie 2
Ik heb exact dezelfde vraag. Vooral omdat concurrenten de telefoon al wel uitleveren en aflever afspraken inplannen (http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/46119767#46119767).
Zelfs mensen die bij een derde partij i.c.m. een tele2 abo hebben besteld krijgen de telefoon a.s. vrijdag al. Wij als trouwe klanten die verlengen bij tele2 zelf worden al minder belangrijk gezien? Transparantie over de levering zou helpen!

Vanaf morgen krijgen de klanten emails over de afspraken inplanning, de toestellen worden vrijdag uitgeleverd aan klanten van tele2.

Vanaf morgen krijgen de klanten emails over de afspraken inplanning, de toestellen worden vrijdag uitgeleverd aan klanten van tele2.

Dat is goed om te horen, gelukkig geen issues zoals bij t-mobile waar ik bang voor was. Daar is het volgende het geval:
Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB 4FF^ zwart - leverbaar vanaf 18 maart
Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB 4FF^ wit - leverbaar vanaf 11 maart
Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB 4FF^ goud - leverbaar vanaf 25 maart
Goed nieuws! Morgen komen we je bestelling bij je bezorgen en we kunnen de bezorgtijd al iets aanscherpen.

Afleverdatum:
11-03-2016
Aflevertijd:
12:32 en 14:32 uur

kan niet wachten!
Hey! Kijk 🙂
Mooi om te horen rvp :D
Fijn weekend alvast! groet,
Ben

Beste Ben,
Ik heb iets langer dan een week geleden mijn S7 besteld en ik heb tot nu toe nog steeds geen mail gehad van OPD?
Dit frustreert mij wel, aangezien ik de telefoon verwacht had vandaag want ik had m dit weekend echt nodig! Betekent een pre-order niet; "Bestel hem van te voren dan krijg je hem op de release dag binnen?" dit stond ook in de mail van jullie. Ik heb OPD gecontacteerd, ik heb een medewerker van hun gebeld en die zei het volgende: "Wij hebben nog niks van Tele2 binnen, dus wij, als bezorgingsbedrijf, kunnen u niet helpen met uw probleem." En nu ben ik dus hier. Wat is er gaande? Waarom heb ik nog steeds niks van mij toestel gehoord/ waarom heeft de OPD niks binnen van Tele2?
Ik hoop een spoedig antwoord,
een trouwe, maar geirriteerde klant.
Ik heb OPD gecontacteerd, ik heb een medewerker van hun gebeld en die zei het volgende: "Wij hebben nog niks van Tele2 binnen, dus wij, als bezorgingsbedrijf, kunnen u niet helpen met uw probleem."

En wanneer je Tele2 vraagt wat er aan de hand is zeggen zij dat ze van niks weten en dat de OPD alles regelt met de leveringen. Oftewel van het kastje naar de muur gestuurd worden.:?
Reputatie 7
Badge +4
Maar er zijn ook klanten die hier melden dat ze wel een mail van OPD hebben gehad. Dus ze hebben ze wel, maar misschien heeft Samsung nog niet genoeg geleverd.
OPD bezorgd alleen. Het niet ontvangen van een bestelling kan aan Samsung liggen of Tele2 heeft er niet genoeg op voorraad . Ik heb gisteren de S7 ontvangen van Coolblue die ik de dag ervoor bestelde.Prachtig toestel!
Reputatie 7
Badge +4
Leuk Karin, is dat als verlenging op je simonly? En heb je nu meer Gb?
Welke sim only Eric ? Ik heb bij Tele2 een klein abonnement met J5
De S7 heb ik los gekocht en blijf daar mijn simonly van KPN bij gebruiken..Dat is ruim genoeg.
Ik had op 24 feb edge white besteld...geen mail van opd..wel gisteren een mail van tele2 dat het toestel niet meer op voorraad was en ik m waarschijnlijk volgende week krijg..pfffff
Vanmorgen op tijd mijn bed uit op mijn vrije dag, want tussen 9.00 en 13.15 zou dan mijn lang verwachte S7 Edge bezorgd worden!
Negen uur zit ik klaar, legitimatie en bankpas liggen klaar, goed gehumeurd met een bak koffie zit ik te wachten.....
Tien uur, telefoon: OPD: Helaas kunnen ze mijn pakketje niet vandaag leveren want ze hadden 'm niet fysiek binnen gekregen. Ik zal gebeld worden om opnieuw een afspraak te maken als het pakketje wel binnen komt.....
Zwaar teleurgesteld leg ik de telefoon weer neer. En ik bedoel dan ook echt Zwaar Teleurgesteld! Ik heb er lang naar uitgekeken, mijn huidige telefoon is echt aan vervanging toe, vroeg mijn bed uit op mijn vrije dag, ingepland om vandaag mijn nieuwe telefoon te installeren zodat ik vanaf morgen er weer fris tegenaan kan.... (en tele2-medewerker, kom nu niet met bijdehante opmerkingen als "het is mooi weer je kan leuke andere dingen doen vandaag..." want daarvoor ben ik echt niet in the mood..... Ik had graag met mijn nieuwe s7edge willen "spelen".....

Afijn, is er iemand van Tele2 die mij kan vertellen hoe het zit? Is alleen mijn pakketje ergens blijven hangen? Of een hele partij? Waar is het pakketje nu? Wanneer kan ik dan het telefoontje van de OPD verwachten, of beter wanneer kan ik dan wél mijn S7 Edge ontvangen?

Met Teleurgestelde groet,
Ans

(En ergens piept er een stemmetje in mij dat dit nog wel eens een langdurige kwestie kan worden. Heb er geen goed gevoel over....)
Ik vraag me ook af wanneer de nieuwe voorraad s7 edge white binnen is en verstuurd zal woren. Zit ook teleurgesteld te wachten...
Ik heb de s7 ook besteld maar ik heb tot nu toe nog geen enkel bericht van tele2 of OPD dienst gehad na de bevestigings mail van mijn bestelling... ik heb het gevoel dat dit heel lang gaat duren.
Ik heb nog absoluut geen bericht/melding gekregen over mijn bestelling van tele2 of OPD dienst. Geen idee wanneer ik het ga krijgen, heb het gevoel dat dit erg lang gaat duren. Wel raar dat er nog helemaal geen communicatie is geweest.
Reputatie 7
Badge +4
Dat is ook een goed idee Karin. Je bent wel goed voorzien van toestellen nu.. en met VR bril straks ook helemaal hip.
Reputatie 1
...deze is echt bagger. Sorry dat ik het zeg, maar het is vrij ongelofelijk. Ik bestel mijn s7 edge via tele2.nl, men zou denken dat dit een prioriteit heeft over derden als coolblue, maar nee. Ik krijg een mail dat mijn toestel 11.03.2016 verwacht wordt. Vervolgens zou ik een mail op die dag krijgen van de OPD om een bezorgdatum te plannen. Dat was gisteren. Ik heb nog steeds geen mail van noch tele2 noch de opd gekregen sinds mijn bestelling. Niks over dat het langer gaat duren, of dat hij niet meer op voorraad is. Dramatisch dit, graag verg ik een antwoord. Ik vraag me overigens ook af of het niet mogelijk is om nu langs een tele2shop te gaan en het toestel gewoon op te halen want de ontbreking van communicatie is om van te huilen.
...deze is echt bagger. Sorry dat ik het zeg, maar het is vrij ongelofelijk. Ik bestel mijn s7 edge via tele2.nl, men zou denken dat dit een prioriteit heeft over derden als coolblue, maar nee. Ik krijg een mail dat mijn toestel 11.03.2016 verwacht wordt. Vervolgens zou ik een mail op die dag krijgen van de OPD om een bezorgdatum te plannen. Dat was gisteren. Ik heb nog steeds geen mail van noch tele2 noch de opd gekregen sinds mijn bestelling. Niks over dat het langer gaat duren, of dat hij niet meer op voorraad is. Dramatisch dit, graag verg ik een antwoord. Ik vraag me overigens ook af of het niet mogelijk is om nu langs een tele2shop te gaan en het toestel gewoon op te halen want de ontbreking van communicatie is om van te huilen.
Helemaal mee eens. Zit mij hier geel en groen te ergeren. 😠
Hier hetzelfde probleem. 0.0 antwoord krijg je van tele2. Waardeloos. En ben er sterk over aan het nadenken om mijn abbonement te annuleren
Hier hetzelfde probleem. Is allemaal waardeloos geregeld bij Tele2. Zit hier ook in het ongewisse na mijn bestelde s7 edge
hier ook nog steeds geen nieuws..........
meest kwalijke vind ik nog wel dat ik geen antwoord krijg op me mails en aan de telefoon ook niet word geholpen.
ik ben een klant en geen betalende slaaf
ik heb mezelf tot dinsdag gegeven en anders annuleer de hele boel en bestel ik m wel ergens anders
Reputatie 1
Waar staat jullie leverstatus op?

Ik heb net gesproken met een medewerker van Tele2 na 20 minuten in de wacht te staan. Deze heeft mij verteld dat mijn order op 'in progress' staat, wat normaal maar 30 minuten moet duren. Echter staat deze daar nu al 2 dagen op... Hij gaf 2 opties
1) De order is vastgelopen, dus heeft hij een ticket aangemaakt voor het hoofdkantoor
2) De vraag naar de toestellen is zo groot dat hij later nog verwerkt wordt.

Ik vroeg me dus af, waar staat jullie bestelstatus op?
Als ik kijk bij http://www.afspraakstatus.nu/ staat er "Order onvangen, wacht op voorraad.05-03-2016 21:07:42"

Ik heb 0 mailtjes gekregen van tele 2 of de OPD sinds mijn bestelling op 5 maart.. Erg jammer dit.
JIJ HEBT HEM STRAKS ALS EERSTE... ik denk als laatste
Hetzelfde hierzo....
Echt ongelofelijk, mensen die op de release en erna hebben gekocht of besteld hebben 'm gewoon eerder. Nergens een kans om het toestel op te halen, slechte service, geen mails van opd waar gaat dit naar toe?