beantwoord

Levering Samsung Galaxy S6 edge gold.

• 12 mei 2015
  • 4 reacties
  • 642 x bekeken

Ik weet dat er problemen zijn met de levering van de S6 edge maar het duurt nu wel heel erg lang en niemand kan mij vertellen wanneer hij wel komt. Hoor nu al een paar weken: Volgende week mevrouw. Mijn nieuwe abonnement is vandaag ingegaan maar nog geen telefoon. Wanneer komt die eindelijk eens. Ben er nu wel een beetje klaar mee, ook met de loze beloftes! 😠
icon

Beste antwoord door Su van Tele2 26 mei 2015, 11:57

Beste forumleden!

Ik wil allereerst mijn excuses aanbieden voor de verlate levering van de Samsung S6. Ik kan mij voorstellen dat jullie er nu wel klaar mee zijn. Helaas kan ik nog steeds niet aangeven wanneer je toestel wordt geleverd, anders had ik dit natuurlijk graag gedaan. Ik wil jullie vragen om het nog even af te wachten en nogmaals sorry voor het ongemak.

Groetjes,
Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Hallo Petra 1983

Wanneer had jij de s6 edge gold besteld? Ik op 23 april en wacht ook nog steeds hij zou deze week komen maar die is haast alweer om dus zal mij benieuwen
Heb de edge gold op de 24ste april besteld..Elke keer als ik bel naar tele 2:deze week krijgt u bericht van de bezorgdienst dus volgende week word hij bij u afgeleverd. .en dat week in week uit...als het nog ff duurt is de samsung 7 al op de markt Grt barry
Reputatie 4
Badge +5
Beste forumleden!

Ik wil allereerst mijn excuses aanbieden voor de verlate levering van de Samsung S6. Ik kan mij voorstellen dat jullie er nu wel klaar mee zijn. Helaas kan ik nog steeds niet aangeven wanneer je toestel wordt geleverd, anders had ik dit natuurlijk graag gedaan. Ik wil jullie vragen om het nog even af te wachten en nogmaals sorry voor het ongemak.

Groetjes,
Su Ling
@eric
Hopelijk lees je dit ook?🆒