vraag

Levering S9+?

• 16 maart 2018
  • 6 reacties
  • 217 x bekeken

Ik heb op 26 februari een Midnight Black S9+ besteld in de presale, en er nog steeds niets over vernomen, anders dan dat het toestel in de voorverkoop is, en een niet werkende 'Meer Informatie'-knop.

Inmiddels staat de S9+ ook niet meer in het overzicht van toestellen die niet direct leverbaar zijn, is de inruilactie afgelopen (voor het geval ik ergens anders zou willen bestellen) en is het ook al meer dan 14 dagen sinds mijn bestelling. Is er nog hoop dat mijn bestelling ooit geleverd gaat worden?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Had je wel een bevestigingsmail gekregen?

Ook jij had je telefoon al vorige week moeten krijgen als je zo vroeg besteelt heb. Het is nu inderdaad te laat om ergens anders te bestellen om gebruik te maken van de inruil actie.

Zit niets anders dan wachten op de afspraak mail van OPD. Ook raar dat de S9/+ niet in de Leveringsinformatie gemeld is.
Dat zou betekenen dat ze genoeg op voorraad hebben denk ik .
Reputatie 7
Badge
En wat zeggen ze bij de klantenservice? Op de site staat alweer voor 23.59 besteld morgen in huis. Nou dat weten we wel beter!
De inruilactie stelt niet veel voor. Ik wilde Samsung 8 inruilen uit Sept 2017 bieden ze 253 euro voor.
Beter op Marktplaats zetten.....
Jammer van de actie,maar ik wil je toch aanraden je bestelling te annuleren en bij Mobiel.nl te bestellen.
Maar het is uiteindelijk jouw keuze , het wachten kan erg lang duren bij Tele2, bij Mobiel.nl heb je je toestel morgen....
Succes ! En sterkte
En wat zeggen ze bij de klantenservice? Op de site staat alweer voor 23.59 besteld morgen in huis. Nou dat weten we wel beter!
De inruilactie stelt niet veel voor. Ik wilde Samsung 8 inruilen uit Sept 2017 bieden ze 253 euro voor.
Jammer van de actie,maar ik wil je toch aanraden je bestelling te annuleren en bij Mobiel.nl te bestellen.
Maar het is uiteindelijk jouw keuze , het wachten kan erg lang duren bij Tele2, bij Mobiel.nl heb je je toestel morgen....
Succes ! En sterkte

Antwoord van de klantenservice: je krijgt een mail van de bezorgdienst wanneer de telefoon op voorraad is (voor het geval ik dat nog niets wist). Eerste en laatste bestelling bij Tele2 dus 😞
Reputatie 7
Badge
Succes ! En sterkte

Antwoord van de klantenservice: je krijgt een mail van de bezorgdienst wanneer de telefoon op voorraad is (voor het geval ik dat nog niets wist). Eerste en laatste bestelling bij Tele2 dus :(

Waarom annuleer je niet?
Moesten alle gedupeerde klanten doen.
Deze misstanden duren al veel te lang....
Bestel je telefoon met hetzelfde abo gewoon bij Mobiel.nl
Lees de vele klachten hier eens.
Je hebt een abonnement afgesloten dat lijkt hun opzet te zijn. Abonnementen binnenhalen en verder bekijk je het maar. Niemand weet wanneer levering volgt.
Ik heb mijn toestel gisteravond besteld bij Mobiel.nl met klein abo ....Kreeg het om12 uur vanmiddag al thuis. Zonder pre order...
Je kunt zelf kiezen.....
Reputatie 7
Badge
Succes ! En sterkte

Antwoord van de klantenservice: je krijgt een mail van de bezorgdienst wanneer de telefoon op voorraad is (voor het geval ik dat nog niets wist). Eerste en laatste bestelling bij Tele2 dus :(

Waarom annuleer je niet?
Moesten alle gedupeerde klanten doen.
Deze misstanden duren al veel te lang....
Bestel je telefoon met hetzelfde abo gewoon bij Mobiel.nl
Lees de vele klachten hier eens.
Je hebt een abonnement afgesloten dat lijkt hun opzet te zijn. Abonnementen binnenhalen en verder bekijk je het maar. Niemand weet wanneer levering volgt.
Ik heb mijn toestel gisteravond besteld bij Mobiel.nl met klein abo ....Kreeg het om12 uur vanmiddag al thuis. Zonder pre order...
Je kunt zelf kiezen.... Je bent de eerste niet die dit meemaakt en je zal de laatste niet zijn.
Beste duurtlangs9, zoals Estherunlimited al aangaf is dit helaas de werkwijze van Tele2. Het is dan ook een goed advies te annuleren en bij een betrouwbare aanbieder je bestelling te plaatsen. Uit eigen ervaring weet ik dat mobiel.nl en belsimpel een goede service leveren. Succes met je eventuele vervolgstappen.