beantwoord

Levering s8 plus

• 23 april 2017
  • 6 reacties
  • 198 x bekeken

Helaas tele2 slaan jullie de plank nu mis. Ik heb de s8 plus als preorder besteld in het zilver met nieuw abonnement. Nu is zilveren niet leverbaar op het moment. Waarom bieden jullie geen alternatief aan wat wel leverbaar is?
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 24 april 2017, 09:27

Wij proberen alle toestellen zo snel mogelijk te leveren, de zilveren kleur is erg populair!
De meeste mensen krijgen de Samsung Galaxy S8+ Silver binnen een week zoals ook op onze website staat vermeld.

Mocht je een andere kleur willen bestellen raad ik je aan om via onze telefonische klantenservice je bestelling te wijzigen..

Groetjes, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!

Groet, Maris
S8+ Zwart 5-4-2017 besteld nog niks gehoord of ontvangen....
Overigens Maris,

Wat is nu precies binnen een week? Vanaf welke dag? Dat staat er namelijk al langer...
Helemaal mee eens; ook ik zit met hetzelfde probleem. Uitleverproblemen met de S8+ Zilver, ondanks pre-order en beloftes. Tele2 denkt op geen enkele manier mee, wil je een andere kleur dan dien je een nieuwe order te plaatsen en achteraan te sluiten. Bizar slechte service.
Badge
Wij proberen alle toestellen zo snel mogelijk te leveren, de zilveren kleur is erg populair!
De meeste mensen krijgen de Samsung Galaxy S8+ Silver binnen een week zoals ook op onze website staat vermeld.

Mocht je een andere kleur willen bestellen raad ik je aan om via onze telefonische klantenservice je bestelling te wijzigen..

Groetjes, Maris
Tele2 is afhankelijk van de leverancier en weet niet wat leverbaar is. Je zou je bestelling kunnen annuleren bij hen en proberen of je bij een retailer zoals bijv. mobiel.nl een nieuwe bestelling met daarbij wel het gewenste toestel kunt bestellen. Meestal zijn ze daar wel op voorraad.