beantwoord

Levering S8

ik heb de S8 midnight black besteld op 6 april, ik heb tot nu toe nog geen mail ontvangen van OPD voor een moment van levering (ja, ik heb mijn mailbox, spambox en verwijderde mails gecheckt). Nu zie ik op de site dat deze wel gewoon direct geleverd kan worden en vraag me dus af waarom ik nog geen mail heb.

MVG,

Kevin Kromhout
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 12 mei 2017, 12:49

Hoi Kevin,

Bedankt voor de gegevens, we hebben gekeken en helaas kunnen wij je op dit moment niet meer informatie verschaffen.
Het enige pluspuntje voor dit moment is dat we volgende week weer een nieuwe levering te ontvangen van Samsung, we kunnen niet toezeggen dat jou toestel hier tussen zit..

Groet, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Badge
Hoi Kevin,

De meeste mensen die het toestel begin april hebben besteld hebben de S8 inmiddels in huis!
Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres en geboortedatum zodat we kunnen nagaan waarom je nog niks hebt ontvangen.
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Maris.

Ik wacht je gegevens af!

Groetjes, Maris
Twee dagen geleden kreeg ik een heel mooi mailtje met dat er maar een beperkte voorraad van de Samsung Galaxy S8 Midnight Black 64 GB is en dat ik nu nog langer moet wachten. De toestellen zouden gaan naar de klanten die hem als eerst besteld hebben, nu ga ik er van uit dat ik als een van de eerste die telefoon ga binnen krijgen aangezien ik hem 6 april al had besteld. Nu heb ik nog steeds geen mail van OPD over de levering en heb geen zin dat ik weer overgeslagen wordt (aangezien er in de forums te zien is dat mensen die hem 17 april hebben besteld al wel een mail voor een levering hebben gekregen) en wil dus graag meer duidelijkheid over wanneer ik een mail kan verwachten.

groeten,

Kevin Kromhout
Weer een dag verder en nog steeds geen mail. Wanneer kan ik een mail verwachten voor de levering? Mensen die hem bijna 2 weken later hebben besteld hebben/krijgen hem al wel. Het lijkt mij dat er wat fout is gegaan maar daar heb ik niks van gehoord. Kan ik een confirmatie krijgen dat ik inderdaad bij de eerst volgende levering zit?

Groeten,
Kevin kromhout
Reputatie 7
Badge +5
Heb je Maris al gericht gestuurd ?
Hoi Kevin
Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres en geboortedatum zodat we kunnen nagaan waarom je nog niks hebt ontvangen.
Privébericht naar Maris.

Bereid je maar vast voor op een uitleg waar de logica volledig kant nog wal raakt 🆒
Ja dat had ik gelijk al gedaan, maar geen reactie of het binnen is gekomen. Snap dat er iets fout kan gaan maar krijg verder helemaal geen reactie meer of uberhaupt duidelijk wanneer ik die telefoon wel kan verwachten.
nog steeds geen bericht of wat dan ook. dit is echt schandalig slecht! 6 april besteld!! begin me langzaam af te vragen of het niet gewoon sneller is om naar een andere provider te gaan en hem daar te bestellen.
Reputatie 1
nog steeds geen bericht of wat dan ook. dit is echt schandalig slecht! 6 april besteld!! begin me langzaam af te vragen of het niet gewoon sneller is om naar een andere provider te gaan en hem daar te bestellen.En ik dacht dat ik al "te lang" zat te wachten nadat ik vorige week heb besteld..... Ik neem aan dat ik nog een maand moet wachten voor mijn nieuwe toestel????????????
hoe kan het zijn dat iemand die vorige week zijn toestel besteld wel een mail voor een levering binnen krijgt en ik niet?
Reputatie 1
Ik denk dat er iets fout is gegaan met je bestelling. Al contact opgenomen met Tele2?

Of het zal vandaag nog binnen kunnen komen...
Ik denk dat er iets fout is gegaan met je bestelling. Al contact opgenomen met Tele2?

heb vanmiddag al telefonisch contact op genomen en de medewerker gaf aan dat hij het verhaal naar het hoofdkantoor zou doorzetten omdat ik allang een mail zou moeten hebben gehad. De s8 midnight black is slecht te leveren en hij kan dus niet garanderen wanneer ik wel een mail krijg voor de levering. wel gaf hij aan dat ze deze week weer een nieuwe levering krijgen. dus hopelijk krijg ik morgen mail.
Reputatie 1

heb vanmiddag al telefonisch contact op genomen en de medewerker gaf aan dat hij het verhaal naar het hoofdkantoor zou doorzetten omdat ik allang een mail zou moeten hebben gehad. De s8 midnight black is slecht te leveren en hij kan dus niet garanderen wanneer ik wel een mail krijg voor de levering. wel gaf hij aan dat ze deze week weer een nieuwe levering krijgen. dus hopelijk krijg ik morgen mail.
Je zult ongetwijfeld vandaag of morgen een mail ontvangen. Ik heb mijn telefoon vrijdag besteld en hij word woensdag bezorgd. Zelfde telefoon en kleur als jij hebt. Dus hou je inbox in de gaten!
Badge
Dag Kevin,

Ik heb je gegevens jammer genoeg nog steeds niet ontvangen en daarom ook nog geen antwoord kunnen geven.
Zou je naar mijn profiel willen gaan en kunnen kiezen voor "bericht".

Groet, Maris
Dag Kevin,

Ik heb je gegevens jammer genoeg nog steeds niet ontvangen en daarom ook nog geen antwoord kunnen geven.
Zou je naar mijn profiel willen gaan en kunnen kiezen voor "bericht".

Groet, Maris

ik heb je een privébericht gestuurd
Weer meer dan een dag verder en heb nog steeds geen informatie wanneer ik die telefoon kan verwachten. Het stukje in de mail van tele2 "de toestellen die we binnen krijgen gaan naar de personen die het langst geleden hebben besteld" is ook niet correct aangezien de mensen die later besteld hebben ondertussen al wel hun toestel binnen hebben en ik nog steeds geen mail heb gehad.
Badge
Hoi Kevin,

Bedankt voor de gegevens, we hebben gekeken en helaas kunnen wij je op dit moment niet meer informatie verschaffen.
Het enige pluspuntje voor dit moment is dat we volgende week weer een nieuwe levering te ontvangen van Samsung, we kunnen niet toezeggen dat jou toestel hier tussen zit..

Groet, Maris
Oké dus maar weer wachten tot volgende week, maar als ik er volgende week weer niet bij zit kunnen jullie dan wel gaan kijken waarom ik er niet bij zit?. Want het lijkt mij duidelijk dat er iets fout gaat als anderen die na mij hebben besteld al wel de telefoons binnen krijgen. want als ik elke keer te horen krijg dat ik misschien bij de volgende levering zit krijg ik straks die telefoon een keer als de S9 ondertussen uit is. ik snap dat als OPD jullie levering doet dat je niet gelijk kan inkijken wanneer wie de telefoon krijgt maar als het zolang duurt kunnen jullie toch wel een keer aan OPD vragen wat er aan de hand is en mij misschien op een prioriteiten lijst zetten of iets dergelijks. ik had besloten om de S8 te halen en mn internet abonnement verhogen omdat mijn huidige telefoon langzaam aan mankementen begint te vertonen en ik net niet helemaal met mn data uit kom. ik hoop dat jullie snel met een oplossing komen om er voor te zorgen dat ik volgende week die telefoon binnen krijg omdat ik langzaam aan het gevoel heb dat ik de laatste persoon ben die in april zijn toestel heeft besteld en hem nog niet binnen krijg. het is ondertussen 3 weken na de pre-order release van de s8.

Groeten,
Kevin
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris