beantwoord

Levering s6 edge GREEN

• 1 maart 2016
  • 5 reacties
  • 141 x bekeken

Mensen die de s6 edge zwart hebben besteld hebben inderdaad een mail gekregen, bij mij is het nogal misgelopen, Dus ook voor jullie, heb je alleen een mail gehad dat die niet op vooraad is, en voorderest niks, BELLEN!, want dan is er iets mis gegaan, ik moet nu alweer 2 dagen wachten, met andere woorden, het loopt daar intern vreselijk mis..

De s6 edge green is dus niet op vooraad
icon

Beste antwoord door janjanjan 4 maart 2016, 19:51

Ik wil even iedereen laten weten dat de zwarte en de groene toch nog een week kunnen duren.
Wat heb ik gedaan; Je belt de klantenservice op afdeling wijzigingen en opzeggingen. Je zegt dat je de gouden wilt en je abonnement opnieuw wilt aanvragen. Je hangt op en je hebt binnen 2 minuten je nieuwe contract in de mail plus al gelijk de mail van de opd voor de bezorging van je toestel. Wat maakt de kleur dan toch eigenlijk ook uit als het toestel hetzelfde is en er een hoesje omheen gaat? De gold was nog 600 x op voorraad.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Dus even duidelijkheid.

Heb je alleen maar bericht gehad van niet op voorraad, dan moet je even bellen.

en de s6 edge green is Op dit moment niet op voorraad
Ik wil even iedereen laten weten dat de zwarte en de groene toch nog een week kunnen duren.
Wat heb ik gedaan; Je belt de klantenservice op afdeling wijzigingen en opzeggingen. Je zegt dat je de gouden wilt en je abonnement opnieuw wilt aanvragen. Je hangt op en je hebt binnen 2 minuten je nieuwe contract in de mail plus al gelijk de mail van de opd voor de bezorging van je toestel. Wat maakt de kleur dan toch eigenlijk ook uit als het toestel hetzelfde is en er een hoesje omheen gaat? De gold was nog 600 x op voorraad.
weet je dat zeker? zo ja, dan bel ik er morgen even achteraan
weet je dat zeker? zo ja, dan bel ik er morgen even achteraan

Ik heb je een prive bericht gestuurd daar staat het wat uitgebreider in hoe je het moet aanpakken.
Hey Jeffedie, ik heb zojuist een email gehad van OPD, ik krijg morgen mn telefoon binnen! Ik hoop jij ook.