beantwoord

levering S6 edge

• 30 april 2015
  • 4 reacties
  • 584 x bekeken

Wanneer wordt mijn s6 edge geleverd? Er waren leveringsproblemen maar daarna heb ik niks meer van ze gehoord.
Weet iemand hier iets meer?
icon

Beste antwoord door harmsigmans 1 mei 2015, 16:53

heb zojuist gebeld met tele2. Meneer vertelde me dat er aankomende week 300 toestellen binnen komen. De kans is dus groot dat er aankomende week een bezorg afspraak gemaakt gaat worden. Echter ligt het er aan welke dag ze binnen komen. Als het aan het eind van de week is kan het zomaar week 20 worden voordat je het toestel hebt.

Verder is er geen nieuws en kan hij ook niet zien welke klanten als eerst aan de beurt komen. Maar aan het aantal orders en toestellen te zien. Kunnen alle klanten die tot nu toe een edge hebben besteld hun toestel dus in de komende 2 weken zeker verwachten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Wanneer wordt mijn s6 edge geleverd? Er waren leveringsproblemen maar daarna heb ik niks meer van ze gehoord.
Weet iemand hier iets meer?

Nee hier weten we dat niet.
Maar informeer even bij de klantenservice en misschien kun je het antwoord hier dan even plaatsen.
Er zijn nog een aantal wachtenden

Groet

Karin
Volgens de klantenservice zijn er deze week 200 toestellen (s6) (edge) aan de OPD geleverd. Aan welke klanten kunnen ze niet zien. Wanneer de volgende zending toestellen binnenkomt van Samsung is ook nog niet bekend. Na 25 minuten wachten met heel veel "uhm..even kijken".... "uhm.. 1 momentje"..... "uhm...even kijken"... "heeft u 2 minuutjes"... "uhm..even kijken"..... het advies gekregen om op een bericht van de OPD te wachten over de exacte levering.
What a big help!
Hadden ze meteen kunnen zeggen.
Het is wel moeilijk met dit toestel weet ik uit ervaring . Ik heb hem los besteld en heb ook 6 weken gewacht. Enige troost die ik kan geven is dat het toestel het wachten waard is...........Heb hem nu een week.
heb zojuist gebeld met tele2. Meneer vertelde me dat er aankomende week 300 toestellen binnen komen. De kans is dus groot dat er aankomende week een bezorg afspraak gemaakt gaat worden. Echter ligt het er aan welke dag ze binnen komen. Als het aan het eind van de week is kan het zomaar week 20 worden voordat je het toestel hebt.

Verder is er geen nieuws en kan hij ook niet zien welke klanten als eerst aan de beurt komen. Maar aan het aantal orders en toestellen te zien. Kunnen alle klanten die tot nu toe een edge hebben besteld hun toestel dus in de komende 2 weken zeker verwachten.