vraag

Levering S10plus Ceramic 1TB Zwart

• 7 maart 2019
  • 9 reacties
  • 435 x bekeken

Goedenavond,

Ik heb op 20 februari dit toestel besteld met verlenging van mij abonnement, ik ga er dan vanuit dat ik dan één van de eerste ben. Tele2 geeft aan dat het toestel op 8 maart leverbaar is. Nogmaals bevestigd in het bericht per e-mail:

Beste,

Supertof, je hebt de Samsung Galaxy S10, S10+ of S10e besteld! En misschien zag je het al: je hebt een mail van ons gehad waarin staat dat-ie niet op voorraad is.

Maar… die informatie klopt niet. Dat betekent dat je die mail kunt negeren. Je nieuwe telefoon is vanaf 8 maart 2019 leverbaar. Het = dus echt waar, hij komt eraan!

We houden contact.
Tele2

Vandaag heb ik helaas geen bericht gehad van Reviva voor levering morgen of een bericht van Tele2 over vertraging van levering. Wanneer kan ik de levering verwachten?

Vriendelijke groet.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Dat staat er: 'vanaf' 8 maart.......
Reputatie 7
Badge +5
Idd maar ik ben benieuwd hoe het pre orderen van de S10 gaat verlopen,
Maar goed resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor in de toekomst zullen we maar zeggen.
We zullen het zien.
Wellicht biedt telefonisch contact met de klantenservice morgen uitkomst.

Het is wel opvallend dat de bekendere telefoonaanbieders de S10 in deze uitvoering wel morgen uitleveren.
Reputatie 7
Badge
Het enige wat je kunt doen is afwachten tot je de mail krijgt. Klantenservice bellen heeft geen zin. Tele2 is afj
hankelijk van de bezorgdienst en van de levering door Samsung.
Misschien wat meer geduld moeten hebben, een afleverafspraak is inmiddels met Reviva gemaakt.

Topic kan dus op slot ?
Reputatie 7
Badge +5

Het shirtje is al onderweg 😁
Uhhh dankje! 🙃
Dan heb je wel geluk dat je vroeg hebt besteld, want ik heb helaas nog niks binnen 😞.
Het is weer CHAOS, ik heb net mijn verlenging die ik ook op 20 februari heb besteld met S10+ geannuleerd. Vanochtend gebeld met klantenservice omdat ik ook nog niets had gehoord voor een afspraak, mijn abonnement was 'locked' maar Reviva ging de klanten met 'locked' abo's nog bellen voor afspraak. Uiteraard ben ik niet gebeld. Net weer klantenservice gebeld, toen waren er zogenaamd helemaal nog geen telefoons beschikbaar, pas over een week. Geen verklaring voor de mail die hierboven ook staat dat het toch vanaf vandaag geleverd gaat worden. Een van de twee medewerkers heeft dus gelogen... Ik ben er, na nog meer incidenten de afgelopen tijd, helemaal klaar mee en heb dus alles geannuleerd en ga nu naar een ander. De medewerker van afdeling opzeggingen (na meer dan 20 minuten wachttijd) zei dat hij er niets van begreep want er zijn wel degelijk een groot aantal telefoons vandaag uitgeleverd. Kortom, ze liegen en bedriegen. Voor mij nog de laatste bevestiging dat ik er goed aan doe om nu eindelijk weg te gaan bij Tele2.