vraag

Levering s10 plus 1TB

• 7 maart 2019
  • 6 reacties
  • 261 x bekeken

Goedemiddag,

Is er al iets bekent over de levering van dit toestel? Hoor om mij heen al veel verhalen dat er al bezorgafspraken zijn gemaakt.

Bij voorbaat dank.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je krijgt een email van de OPD zodra jouw toestel uitgeleverd kan worden. Of je bij de eerste ronde zit hangt af van het aantal toestellen dat Samsung gaat leveren.
Je krijgt een email van de OPD zodra jouw toestel uitgeleverd kan worden. Of je bij de eerste ronde zit hangt af van het aantal toestellen dat Samsung gaat leveren.

Bedankt voor de snelle reactie.
Dan wacht ik rustig af.
Ook ik heb de s10+ gepreordered. Ik kreeg vandaag een email van tele2 en Reviva dat mijn telefoon beschikbaar was, echter kon ik geen tijdsslot aanklikken. Toen heb ik met Reviva gebelt en ze beweren dat de telefoon pas vanaf 30 maart geleverd kan worden!! Waar slaat dit op dat is nog meer dan twee weken later!!!
Ook ik heb de s10+ gepreordered. Ik kreeg vandaag een email van tele2 en Reviva dat mijn telefoon beschikbaar was, echter kon ik geen tijdsslot aanklikken. Toen heb ik met Reviva gebelt en ze beweren dat de telefoon pas vanaf 30 maart geleverd kan worden!! Waar slaat dit op dat is nog meer dan twee weken later!!!

Mijn bestelling was uiteindelijk vastgelopen. Kon 7 werkdagen duren om het te herstellen, dus mijn bestelling geannuleerd. En de galaxy s10+ vrijdag bij coolblue opgehaald.
Reputatie 2
NeoSly, wat vervelend dat jouw bestelling vastgelopen bleek te zijn.
Koemo1, heb jij inmiddels een bericht ontvangen of nog beter de telefoon?

Gr, Bernadet
Reputatie 2
Ik sluit dit topic vanwege de inactiviteit. Heb je nog vragen dan kun je een nieuw topic openen