beantwoord

levering opd

• 8 maart 2016
  • 4 reacties
  • 392 x bekeken

hallo
gisteren een s7 edge besteld bij jullie in combinatie nieuw abbo.
nu stond er in de mail van jullie dat ik een mail krijg van opd om een afspraak te maken voor de levering van vrijdag.
maar ik heb nog geen mail gehad van ze? het begint aardig kortdag te worden dan zo en zit er niet op te wachten om vrijdag de hele dag thuis te blijven haha.....

weten jullie hier iets van?? wanneer sturen ze die mails??

grt
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 9 maart 2016, 18:04

Hoi lodewijkZ,

Het betreft hier een pre-order waarvan we vrijdag beginnen met uitleveren. De uitlevering gaat op basis van aanmelding, dus wie het eerst komt....
Je kunt middels de mail een afspraak voor de levering maken, hoeft dus (mits mogelijk) niet vrijdag te zijn, mag ook de maandag erop! ;)
Heb je al leuke plannen voor vrijdag staan?

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge +4
Hoi lodewijkZ,

Het betreft hier een pre-order waarvan we vrijdag beginnen met uitleveren. De uitlevering gaat op basis van aanmelding, dus wie het eerst komt....
Je kunt middels de mail een afspraak voor de levering maken, hoeft dus (mits mogelijk) niet vrijdag te zijn, mag ook de maandag erop! ;)
Heb je al leuke plannen voor vrijdag staan?

Groetjes Maurice
Toch wel apart dan dat er word gezegd dat die vrijdag verwacht word.
Dat was ook de rede dat ik bij tele2 heb besteld. Maar goed. We wachten af. En nee vrijdag geen plannen nog. Maar als ik wat wil doen dan wil ik ook wat gaan doen en niet in achterhoofd houden dat er wel is post kan komen. Maar goed. Zoals gezegd. We wachten af dan
ik het zelfde opd laat me zitten zou gisteren iets krijgen maar leveren niets krijgt het andwoord is niet op vooraad terwijl ik een aantal keren heb gebeld met tele 2 en het is wel op voorraad
Badge +4
@jolindalars,
Zou je zo vriendelijk willen zijn een eigen topic te openen voor je vraag? Jouw situatie hoeft namelijk niet hetzelfde te zijn als die van de TS, dus om zaken overzichtelijk te houden wil ik je vragen je eigen topic te openen. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, klik dan hier.

Groetjes