beantwoord

Levering nieuwe telefoon

• 22 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 119 x bekeken

Hallo tele2, op 17 augustus m'n abonnement verlengd en daarbij ook n nieuwe telefoon besteld. Telefonisch werd mij verteld dat het toestel op voorraad was en ik het binnen 4 dagen thuis kon verwachten, om vervolgens een mail te krijgen dat het toestel niet voorradig is en ik zsm zou horen wanneer wel..erg naar..hoe lang zal ik nog moeten wachten?
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 23 augustus 2016, 17:29

Hoi Tamara,

De S7 Edge Pink wordt deze week weer geleverd. De exacte datum hangt af van jouw besteldatum en die van andere klanten die nog wachten op het toestel, dus daar kan ik geen duidelijkheid over geven.
Nog eventjes geduld dus :)

Ik heb je oude forumaccount verwijderd, omdat je maar 1 actief account mag hebben.

Groetjes Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Chocopinda1979,

Balen zeg! Om welk toestel gaat het?
Ik hoor het graag.

Groetjes Tom
Hoi Tom, het gaat om de Samsung s7 edge pink! Bij bestelling kreeg ik te horen dat hij op voorraad was en even later krijg ik bericht dat hij bijbesteld moest worden...wil graag weten waar ik aan toe ben..Gr Tamara Davidson
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Tamara,

De S7 Edge Pink wordt deze week weer geleverd. De exacte datum hangt af van jouw besteldatum en die van andere klanten die nog wachten op het toestel, dus daar kan ik geen duidelijkheid over geven.
Nog eventjes geduld dus :)

Ik heb je oude forumaccount verwijderd, omdat je maar 1 actief account mag hebben.

Groetjes Tom
Reputatie 4
Badge +3
Ik ga dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom