Levering Iphone6 Grijs

• 29 maart 2016
  • 7 reacties
  • 379 x bekeken

Ik heb 17 maart jl. abonnement met Iphone6 (grijs) afgesloten.
Telefonisch werd mij verteld dat volgende dag telefoons zouden binnenkomen, maar dat telefoon in ieder geval binnen 2 weken (ook vermeld in "verplichte" tekst welke door telefoniste werd opgelezen) geleverd zou worden.
Op 17 maart zelf nog bericht gekregen dat telefoon niet op voorraad is, maar dat deze binnen een week opgestuurd zou worden.
Ik heb echter nog steeds niets van jullie vernomen!
Ik zou graag z.s.m. van jullie vernemen wanneer ik telefoon kan verwachten
of kan ik deze ophalen bij de Media Markt, hier zijn ze blijkbaar wel op voorraad incl. tele2 abonnement!?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Hallo,
wat toevallig! precies hetzelfde hier!
iphone 6 16 gb ( space grey )
besteld 17 maart, en nog niet gehoord!!!!
graag antwoord!
Hoi,

Ik heb ook precies hetzelfde. Ik heb mijne alleen besteld op 14 maart. Ik vind het ontzettend irritant dat ze geen informatie geven. Ik heb al een aantal keer contact gezocht met de klantenservice maar die konden mij ook niets vertellen. Ik hoop dat er nu snel wat duidelijk wordt.
Net toch nog maar even gebeld met klantenservice; nieuwe zending komt morgen of vrijdag.
Als je morgen geen bericht krijgt van levering dan kun je je bestelling beter annuleren en telefoon ophalen bij Media Markt, want het duurt nog wel even voordat er een volgende zending komt...
Zelfde probleem ook hier!
Ik heb zojuist bericht gehad van de pakketdienst. Krijg de telefoon als het goed is zaterdag. Hoop dat jullie ook snel wat horen.
Reputatie 4
Badge +3
Beste Breus,

Helaas hebben we nog steeds een tekort aan iPhone's 6. We houden je op de hoogte via een algemeen topic, maar ik kan niet op jouw individuele situatie ingaan. Ik hoop dat jij en de andere wachtenden snel worden voorzien!

Omdat ik jou hier verder niet kan helpen, ga ik dit topic wel sluiten. Als jij of iemand anders op een later moment opnieuw contact met ons wilt hebben hierover of over iets anders, dan is het handig om daar even een nieuw topic over aan te maken.

Sorry voor het ongemak!

Groetjes,
Rick
Ik heb zojuist bericht gehad van de pakketdienst. Krijg de telefoon als het goed is zaterdag. Hoop dat jullie ook snel wat horen. Via waar krijg je bericht? Ik heb mijn IPhone 6 namelijk 11 maart al besteld en ik heb nog niks gehoord!:(