vraag

Levering Iphone Xr

• 24 oktober 2018
  • 14 reacties
  • 780 x bekeken

Beste,

Heb 23-10 mijn abbonement verlengd met een nieuwe telefoon. Dit was een pre-order van de Iphone Xr. Nu staat er dat jullie (Tele2) deze per 26-10 geleverd krijgen. In beperkte hoeveelheid. Ik neem aan omdat ik op 23-10 heb gepre-ordered dat ik niet bij de eerste levering zal zitten. Weten jullie ongeveer rond welke datum ik dan mijn telefoon zal ontvangen? Is dat een maand later op 26 november pas of bijvoorbeeld al wat eerder op 5 november?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat is op voorhand niet te zeggen. Er zijn 6 kleuren en 3 geheugen groottes = 18 verschillende toestellen! Het zal afhangen hoeveel Apple elke provider uiteindelijk echt gaat leveren. Meestal creëren ze bij Apple een schaarste, dat past namelijk om het exclusief te houden 🙂
Ze kunnen toch inschatten hoe het de vorige keren met de iphone is gegaan? Het is niet de eerste keer dat er een nieuwe iphone op de markt komt. Het zal dus wel eerder richting eind november gaan verwacht ik nu...
Reputatie 7
Badge
Apple vind het best leuk om in het nieuws te komen met de boodschap dat de vraag naar de nieuwe modellen zo groot is dat de toestellen niet aan te slepen zijn. Dan lijkt het weer of het enorm goed verkoopt (wat meestal wel zo is overigens). Die nieuwsberichten zijn dan weer gratis reclame.
Heb vandaag een mail gekregen van Reviva. Zit dus meteen bij de eerste levering 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Kijk, zo zie je maar, het kan verkeren! Nou, veel plezier ermee, veel goede dingen gehoord over de prijs/kwaliteit van dit toestel.
Het blijft jammer dat Tele2 aangeeft, volgende dag in huis.. en dit ook telefonisch bevestigd.. ben benieuwd.. anders wordt het helaas annuleren en los toestel kopen.. want wil best paar dagen wachten, maar geen weken
Reputatie 7
Badge +4
Er zijn 18 verschillende types! De levertijden staan hier: https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/
Er zijn 18 verschillende types! De levertijden staan hier: https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/

Klopt! Echter staat mijn toestel er niet bij.. iPhone XR coral 64gb
Reputatie 7
Badge
Dat is een lijst met toestellen die beperkt op voorraad zijn, dus als jouw toestel er niet bij staat...
Dat is een lijst met toestellen die beperkt op voorraad zijn, dus als jouw toestel er niet bij staat...

Ja is ie er dus helemaal niet?? Wordt mij niet echt duidelijk hoor
Reputatie 7
Badge +4
Vanaf morgen zijn er weer medewerkers. Je praat nu alleen net andere klanten.
Vanaf morgen zijn er weer medewerkers. Je praat nu alleen net andere klanten.

Dat weet ik inderdaad.. maar misschien heeft iemand anders iets gehoord 😉 verwacht ook niet direct een antwoord.
Reputatie 6
Badge
Hoi MyrtjeB

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Hoi MyrtjeB

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,

Gestuurd!