beantwoord

Levering Iphone SE

• 8 mei 2016
  • 6 reacties
  • 557 x bekeken

Beste,

4-5-2016 heb ik een iPhone SE bestelt , order nummer TNLW3467956.

Kunt u mij een levertijd geven?
icon

Beste antwoord door Jolien van Tele2 11 mei 2016, 15:44

Hoi Mickey,

De iPhone SE is op dit moment een populair toestel. Er is zoveel vraag naar dat Apple leveringsproblemen heeft gekregen. Helaas kunnen we daardoor nog geen verwachte levertijd noemen. Zie ook deze update die we vandaag geplaatst hebben.

Groetjes,
Jolien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hoi Mickey,

De iPhone SE is op dit moment een populair toestel. Er is zoveel vraag naar dat Apple leveringsproblemen heeft gekregen. Helaas kunnen we daardoor nog geen verwachte levertijd noemen. Zie ook deze update die we vandaag geplaatst hebben.

Groetjes,
Jolien
Order inmiddels geannuleerd, wegens de bizare regel dat ik de eerste 2 maanden geblokkeerd ben in het buitenland.
Neem aan dat de meeste mensen zelf willen bepalen of ze kunnen internetten/bellen in het buitenland.
Reputatie 6
Badge +1
Je bent vrij om te kiezen waar je geld naartoe gaat. Overigens is de prijs/kwaliteit van het 4G Tele2 netwerk erg goed.
Ongetwijfeld.... maar denk toch dat deze regel klanten kost.
Reputatie 7
Badge +4
Het levert ze ook een hoop geld op van fraude zaken waar ze nu geen last meer van hebben. Ze zullen de business case wel gemaakt hebben.
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Mickey,

Dit geldt alleen voor nieuwe klanten met een nieuw nummer, niet als je jouw nummer behoudt van je oude provider.

Jammer dat je weggaat, wellicht tot een andere keer!

Groetjes,
Jolien