beantwoord

levering iphone duurt wel erg lang

  • 28 March 2020
  • 51 reacties
  • 1345 x bekeken

op 22 feb heb ik een iphone xs 64gb space grey besteld. de verwachte levertijd bedroeg op dat moment 2 weken. nu zijn we 5 weken verder. ik heb niet zoveel aan de verwachte leveringstijden op de website want die gelden alleen voor als je vanaf nu besteld. wanneer kan ik mij telefoon verwachten?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 30 March 2020, 11:26

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

51 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Iphone X wordt door Apple heel slecht geleverd. Providers kunnen geen betrouwbare voorspellingen doen. Gewoon even afwachten dus.

Reputatie 3

Correctie op het bericht van eric, want die doet altijd alsof Tele2 niets kan doen aan hun waardeloze winkelervaring, voorraadbeheer en miscommunicatie. De telefoon die je zoekt is gewoon leverbaar op bijvoorbeeld mobiel.nl. Vandaag besteld is morgen in huis. Ook andere verkopers hebben de telefoon gewoon op voorraad. Advies: bij Tele2 annuleren en ergens anders bestellen, dan heb je morgen je nieuwe telefoon in huis. Je kunt er ook voor kiezen tot sint juttemis te wachten bij Tele2. Succes! 

Reputatie 7
Badge +12

Blijft afwachten. Ook bij KPN zijn de toestellen niet leverbaar.

Als je bij mobiel.nl besteld, nadat de annulering is verwerkt,kan de voorraad ook daar weer anders zijn. Je zult dan wel voor vragen en garantie over het toestel bij hen zijn, vragen over je abonnement kun je natuurlijk gewoon aan Tele2 stellen.

Reputatie 3

*bestelt

Reputatie 7

Tele2 is primair een abonnementen verkoper en zal lagere voorraad aanhouden dan de grote retailers. Leveringen vanuit China zijn in deze tijden helaas behoorlijk onvoorspelbaar. Je opties zijn al in de posts hierboven genoemd.

*bestelt

Weet je dat je binnen een uur na plaatsing je bericht kan wijzigen/verbeteren door op de drie puntjes rechtsonder te klikken en dan op "Bewerk”  (Ik kan nu niet zien of jouw bericht en de verbetering minder dan een uur uit elkaar liggen)

Overigens is besteld goed, kijk maar naar b.v. vandaag gekocht.

Bestelt als derde persoon enkelvoud zou bij kopen dan vandaag koopt zijn geweest.

EDIT

Sorry, dit was een antwoord op de verkeerde reactie

 

Reputatie 3

Het was een correctie van Eric's post. Eric haalt nogal wat d's, t's en dt's door elkaar, en dat stoort me mateloos. 

Reputatie 7

Taalkundig heb je helemaal gelijk, maar ik denk niet dat de TS er veel mee opschiet.

Dan is hij (de T.S.) er net zoveel mee opgeschoten als met Eric zijn posts, ook niets.

Maar heeft eric ondertussen toch maar mooi even een taalles gekregen (geheel gratis) aardige jongen hoor die Linearised 🙃

Reputatie 7

Ik zie geen onwaarheden in die posts. Misschien niet volledig, maar daarom biedt het forum juist een podium om elkaar inhoudelijk aan te vullen. De taak van forumpolitie is voorbehouden aan de moderators.

Ik zie geen onwaarheden in die posts. Misschien niet volledig.

 

Een waarheid die niet volledig is, grappig.

 

Dit artikel gaat daar toevallig over 🤔

 

En wat zit je nu te bazelen over forumpolitie 

Reputatie 7

Ongeacht of de onvolledigheid onbedoeld of bewust is, zie ik in de andere posts ook onvolledigheden, maar de signalering lijkt zeer selectief van aard.

Dit is primair een forum voor klanten, die elkaar kunnen aanvullen, zodat de TS een compleet beeld (beoogde waarheid) krijgt van de materie en mogelijkheden. Mijn punt is, als je denkt dat nog niet alle aspecten zijn belicht, geef TS dan gewoon de andere opties aan zonder daarbijconsequent andere forumleden aan te vallen.

Dus constateren is aanvallen, ja zo ken ik er nog wel een paar.

Ja sommigen voelen zich erg snel aangevallen, dat maakt het nog niet zo.

Het gaat niet over andere postings hier gaat het over deze post (aub niet uitweiden)

Laten we ook weer On Topic gaan, de iPhone levering die erg lang op zich laat wachten.

5 weken nu.

Reputatie 7

Precies! En veel redenen en opties zijn inmiddels genoemd. Iedereen mag deze nog aanvullen zonder aangevallen te worden.

Pipo je ziet spoken, waar val ik in hemelsnaam iemand aan.

 

Stop er eens mee om van mij iets proberen te maken dat ik niet ben als je het via de inhoud van mijn argumenten niet geklaard krijgt.

Het is een beetje karaktermoord om mijn argumenten onderuit te halen  ik persoonlijk vind dat laag bij de grondse streken.

Ja moet ik nog blijven communiceren met iemand die dat bezigt, ik heb maar heel verstandig besloten om dat dan toch maar niet te doen want het leid tot niets

Reputatie 7

Naar boven scrollen is voldoende en anders zijn er altijd nog heel veel andere topics met voorbeelden van dit gedrag. Persoonlijk liet ik dat heel lang voorbij gaan en kwam het me vandaag echt de keel uit (ben ook maar eens mens). Misschien wel door deze moeilijke tijd waarin mensen elkaar juist nodig hebben. Hopelijk kan voortaan iedereen gewoon on-topic blijven.

#doeslief

#doeslief

Moet je bij pipo zijn, die ziet van alles dat er niet is.

Ook nu heeft hij geen voorbeeld kunnen geven van een zogenaamde aanval van mijn kant, volgens mij ziet hij ze vliegen.

Reputatie 6

Ja een speciale vogel, de teletweeophemelaar. 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Benneman,

Welkom op onze community!
Goed dat je aan de bel trekt want ik ga dit meteen voor je uitzoeken.

Stuur mij een privébericht met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Ik sta voor je klaar!

Bedankt voor jullie support iedereen.
Zullen we het verder een beetje on-topic houden? 
We hebben een mooie community waar we leuke discussies kunnen voeren, laten we dat zo houden.

Vooral in deze bijzondere tijden is het toch tof dat dit een manier is om in contact te blijven.
Stay positive, stay safe!

Echt absurd dit! 

Ik probeer mijn bestelling te annuleren, omdat ik dezelfde telefoon bij een andere provider kan krijgen zonder wachttijd. Via mijntele2 kan ik dus niet annuleren. Dus ik bel met tele2 klantenservice 020-7544444. Die kunnen mijn bestelling niet annuleren dus ze gaan mij doorschakelen. Vervolgens wordt de verbinding verbroken. Dus ik bel terug en krijg dezelfde persoon aan de lijn die me doodleuk verteld dat hij niet kan cancellen want er staat iets in progress. Hier ga ik niet in mee dus hij begint vervolgens met een smoes over de tijden met het caronavirus… alsof dit ook maar iets te maken heeft met het digitaal annuleren van een bestelling. Hij wil me niet verder helpen en zegt dat ik maandag maar moet terugbellen. Doorschakelen naar zijn leidinggevende wil hij niet.

Zeer slechte klantenservice van Tele2.

Aangezien mijn abonnement nog niet is afgesloten ga ik nu alsnog bij een andere provider bestellen!

 

Reputatie 7
Badge +12

Zolang jij de telefoon niet aanneemt gebeurt er niets. Het zou wel handig zijn als de agent gewoon jouw annulering had genoteerd en dan maandag zelfstandig had doorgevoerd. Maar om dat nu absurd te noemen..

@eric Bedankt, goed om te weten om de telefoon niet aan te nemen.

Wat ik absurd vind is dat het caronavirus erbij wordt gehaald wat er niets mee te maken heeft. Andere telefoons worden nl wel geleverd. Wees dan gewoon eerlijk erover.

Reputatie 6
Badge +2

@Benneman heeft mij een privébericht gestuurd naar aanleiding van zijn annulering. Ik heb hem in contact gebracht met een collega om de annulering te regelen.

Uiteindelijk kregen we goed nieuws want de bestelling ligt nu (eindelijk) bij de bezorgdienst. Net te laat want er is al een nieuwe bestelling gedaan via een retailer. 


Het is nu aan TS om te bepalen welke bestelling hij annuleert. Dat mijn collega de huidige crisis heeft gebruikt als reden zal ik bij hem (via zijn manager) aankaarten. Er is wel een gewijzigd beleid door de maatregelen van het RIVM, maar dat heeft waarschijnlijk niets te maken met het annuleren van jouw bestelling. 
Bedankt voor deze feedback zo kunnen wij onze service verbeteren. 


Ik hoop dat jij zo snel mogelijk kan genieten van jouw iPhone! 

Stay safe! :thumbsup:

Reputatie 3

Ik werk zelf in de zorg, en heb nog geen berichten ontvangen van het RIVM dat Tele2 orders niet mag annuleren door corona.