vraag

Levering Iphone

• 18 maart 2018
  • 7 reacties
  • 134 x bekeken

Goedenavond, ik heb een iPhone x besteld. Na een aantal mailtjes gekregen te hebben dat mijn bestelling klaar lag en onderweg was was ik eeg blij. Ik verwacht mijn telefoon tussen 16:30 en 17:30 te krijgen maar heb nog steeds niks!!!!! Is inmiddels 19:50 waar blijft mijn bestelling!!!

7 reacties

Reputatie 7
Badge
Goedenavond, ik heb een iPhone x besteld. Na een aantal mailtjes gekregen te hebben dat mijn bestelling klaar lag en onderweg was was ik eeg blij. Ik verwacht mijn telefoon tussen 16:30 en 17:30 te krijgen maar heb nog steeds niks!!!!! Is inmiddels 19:50 waar blijft mijn bestelling!!!

Even contact opnemen met de OPD en vragen waarom ze niet hebben bezorgd.
Forumleden kunnen je hier niet bij helpen.
Reputatie 7
Badge +4

We horen vaker dat OPD geen tijd had om langs te komen ondanks een afspraak. Ook worden dan smoesjes? gebruikt dat de koerier was overvallen... geef even door hoe het afloopt!

https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/opd-afspraak-niet-langs-geweest-69961/index1.html#post425352
Reputatie 7
Badge

We horen vaker dat OPD geen tijd had om langs te komen ondanks een afspraak. Ook worden dan smoesjes? gebruikt dat de koerier was overvallen... geef even door hoe het afloopt!

??????????
Reputatie 7
Badge
Beste Randy

Hoelang je al gewacht hebt op je Iphone weet ik niet, Je rekende er vandaag op en dan zit je je te verheugen op je nieuwe toestel je wacht en wacht en baalt. Ik kan het me zo goed voorstellen.

Wat Eric zegt klopt.
Het komt vaker voor dat OPD afspraken niet nakomt.
Wat je kunt doen in dit geval en om volgende teleurstellingen te voorkomen is je bestelling via klantenservice van Tele2 annuleren. Tel.020-754 4444 en opnieuw bij Mobiel.nl bestellen. Je hebt je toestel dan alsnog binnen een dag in je bezit.

Succes ermee

Esther
Reputatie 7
Badge +5

https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/opd-afspraak-niet-langs-geweest-69961/index1.html#post425352

Dat vind ik nogal een aantijging zeg, OPD medewerkers die zeggen dat ze overvalen zijn terwijl dat niet zo is.
Kijk als je nu gezegd had dat ze dan zeggen dat ze langs geweest zijn, en jij niet thuis was is eerder het geval.
Vooral als ze tijd te kort komen gebeurt dat.
Dat vind ik nogal een aantijging zeg, OPD medewerkers die zeggen dat ze overvalen zijn terwijl dat niet zo is.
Kijk als je nu gezegd had dat ze dan zeggen dat ze langs geweest zijn, en jij niet thuis was is eerder het geval.

Bij mij hadden ze 2 dagen op rij precies een half uur voor de aflevertijd een aanrijding gehad. Dus dat OPD smoesjes verzint zou best wel eens kunnen.
Reputatie 7
Badge

Bij mij hadden ze 2 dagen op rij precies een half uur voor de aflevertijd een aanrijding gehad. Dus dat OPD smoesjes verzint zou best wel eens kunnen.

Smoesjes of niet, feit is dat ze hun afspraken niet nakomen en dus onbetrouwbaar zijn als bezorgdienst.
Daarom raad ik iedereen aan bestel je telefoon met Tele2 abonnement bij Mobiel.nl of Belsimpel die bezorgen het gewoon via Post.nl. Ik vind het positief dat mensen die eerder dit bedrijf verdedigden en aanprezen en de klachten bagatelliseerde dit nu ook inzien

Reageer