beantwoord

levering iphone 7 plus 128 GB

• 25 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 298 x bekeken

ik heb 4 weken geleden op maandag 3 oktober bij uw winkel in rotterdam een iphone 7 plus 128gb laten bestellen, op uw site staat dat er wekelijks info over de levering wordt gegeven, maar ik heb sinds mijn bestelling niks gehoord. mijn vraag is hoe dat nou precies zit
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 26 oktober 2016, 11:43

Hoi emin96,
Hier kan je zien hoe het er voor staat met de levering:
Levertijden iPhone 7 (Plus)
Helaas kan het soms even duren, omdat wij ook wachten op toestellen van de fabrikant.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi emin96,
Helaas kan het soms even duren, omdat wij ook wachten op toestellen van de fabrikant.
Groet,
Ben
Hoi emin96,
Groet,
Ben

Ik ben zojuist naar de winkel geweest en zij stuurde me door naar de klantenservice met de nummer dat op de bon staat. Alleen zij wouden me weer terug sturen naar de winkel... kan er niet via de factuurnummer gekeken worden naar de status van mijn bestelling? Want op dit moment houd tele 2 niet aan zijn woord
Reputatie 6
Badge +5
Helaas kan ik niet precies voor je nagaan wanneer je toestel wordt geleverd emin96.
De link naar onze pagina over iPhone levertijden hanteren we nu.
Als ik nog iets anders voor je kan doen, hoor ik het graag.
Groet, Ben
beste ben,

inmiddels weet ik hoe het zit met mijn bestelling, het bleek dat de klantenservice niet kon zien hoe het zat met mijn bestelling maar de winkel zelf wel. nu heb ik een vraag hoe het zit met de aangevraagd enummerbehoud, omdat mijn huidige abonnement stopt op 16 nov 2016 en omdat de levering al later is dan gepland neem ik aan dat er geen problemen kunnen ontstaan met de nummerbehoud, anders werd er wel contact opgezocht neem ik aan?
Reputatie 6
Badge +5
Hoi emin96,
Goeie vraag over nummerbehoud, en goed om te zien dat je weet nu hoe het zit met de iPhone.
We willen natuurlijk het liefst dat je je toestel krijgt en dat je dan ook meteen je nieuwe nummer kan gebruiken.
Daar doen we ons best voor.
Het kan zijn dat je het toestel eerder ontvangt dan nummerbehoud naar Tele2. In dat geval kan je nog je oude simkaart gebruiken.
Is de huidige simkaart (van de oude provider) inactief, dan is de nieuwe simkaart actief van Tele2. Deze simkaart kan je dan al in je huidige toestel doen, en je kan het dan overzetten naar de nieuwe telefoon zodra je deze binnen hebt.
Nummerbehoud en de leverdatum zijn dus niet direct aan elkaar gekoppeld, maar het is natuurlijk fijn als dit allebei op dezelfde dag wordt uitgevoerd.
Ik hoop dat het zo lukt. Laat het me weten als je nog vragen hebt.
Vriendelijke groet, Ben
IK heb zojuist mijn bestelling geannuleerd( besteld op13-9)
na een probleem met de levering omdat de ter naam stelling van de bankpas niet overeen kwam met mijn ID
na een afspraak te hebben gemaakt met een medewerker van de "klantenservice"?? voor een nieuwe levering met duidelijke afspraak dat ik niet weer achter in de wachtlijst zou komen ,krijg ik 2 dagen later een email dat ik dus wel achter in de rij sta
na een paar telefoontjes naar tele2 niks wijzer geworden ze kunnen mij niet helpen ondanks dat zij een fout hebben gemaakt die zij moeten oplossen ik ga niet nog eens 4 of meer weken wachten
ik zou niemand aanraden om een contract met tele2 aan te gaan ,volgens mij zijn ze niet te vertrouwen ze komen niet de afspraken na .
ik ga ook contact proberen op te nemen met tros radar omdat ik dit niet pik

ik heb 4 weken geleden op maandag 3 oktober bij uw winkel in rotterdam een iphone 7 plus 128gb laten bestellen, op uw site staat dat er wekelijks info over de levering wordt gegeven, maar ik heb sinds mijn bestelling niks gehoord. mijn vraag is hoe dat nou precies zit
Reputatie 7
Badge +4
Hè kelder, je breekt in in het topic van een ander forumlid. Start je eigen topic via rechtsboven. ' stel een vraag'.