beantwoord

Levering iphone 7+ geannuleerd

• 25 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 290 x bekeken

Hoi allen die een iPhone besteld hebben!
Ik heb 12/09 een iPhone 7 plus 32gb besteld (met nummerbehoud van prepaid kaartje) en wacht als zovelen op de levering hiervan. Heb rustig met een hoop geduld afgewacht tot het felbegeerde mailtje van OPD voor de levering hiervan. Na ik in dit forum heb gelezen dat mensen die hem op 13/09 besteld hebben nu een mailtje kregen voor de levering werd ik ongerust!
Heb net contact gehad met de klantenservice van Tele2 hoe dit nu mogelijk was. En wat blijkt, de bestelling is zonder enige communicatie geannuleerd!! Waarschijnlijk omdat het nummerbehoud niet goed gegaan zou zijn, maar zeker was het allemaal niet.
Had dan gewoon contact met me opgenomen en me een nieuw nummer gegeven, klaar. Maargoed, naar mijn iPhone 7+ kon ik dus shaken!
Ik kon een nieuwe bestelling doen, maar dan wordt de levering natuurlijk wel heel ver opgeschort.. achteraan in de rij zeg maar:( dus de vriendelijke vrouw van de klantenservice gaf aan dat ik maar naar een Tele2 winkel of media markt moet gaan in de hoop dat ik de telefoon toch nog eerder in ontvangst mag nemen dan nu via internet het geval is... deze zeer zeer slechte service had ik biet verwacht van Tele2!

Op een rijtje:
- geen mail gehad over de status van de levering (als zovelen)
- zonder berichtgeving bestelling geannuleerd
- geen mogelijkheid om deze annulering teniet te doen
- mag weer achteraan in de rij gaan staan
- ik kon zonder contact op te nemen wel een jaar gaan wachten blijkbaar
- GEEN iPhone!

Dus mensen bellen als je nog niks gehoord hebt. Ik hoop dat 1 van de Tele2 heren mij nog kunnen helpen via deze weg, maar vrees het ergste.

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 27 oktober 2016, 09:25

Hoi Ferdivonk,
Daarin geef ik je zeker gelijk. Hier hebben we meer over gehoord en dit hebben we ook intern teruggekoppeld.
Hopelijk verloopt het nu bij de media markt wel helemaal vlekkeloos 🙂
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ferdivonk,
Daarin geef ik je zeker gelijk. Hier hebben we meer over gehoord en dit hebben we ook intern teruggekoppeld.
Hopelijk verloopt het nu bij de media markt wel helemaal vlekkeloos 🙂
Groetjes Kiko
Heb de iPhone nu gewoon met dezelfde abbo bij media markt besteld, eigenlijk op de manier die de klantenservice voorstelde. Hoop nu dat alles goed komt binnen een tijd waarover ik tevreden mag zijn.
En hoop alleen nog dat Tele2 in de toekomst hier beter mee omgaat als het om communicatie gaat naar de klant.. niet alleen Apple is hierin tekortgeschoten maar ook zeker Tele2 naar mijn mening
Reputatie 5
Badge +4
Je hebt nu dus je bestelling bij de mediamarkt gedaan. Kan ik nu nog wat voor je betekenen?
Groetjes Kiko
Reputatie 1
Maar koop je hem nu los of via een abo?
Heb inmiddels maar een bestelling gedaan bij media markt, waar de levertijd 1 week is.