beantwoord

Levering iPhone 7 Forza Refurbished 32GB Black

• 22 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 170 x bekeken

Dan nog maar een topic openen, aangezien er niet gereageerd word op de andere.

Ik heb, nu bijna 2 weken geleden, een Forza Refurbished iPhone 7 besteld met 32Gb in Space Grey. Hij was op voorraad dus er zou moeten gelden "voor 23:59 besteld, morgen in huis." Direct na betaling heb ik een mail ontvangen dat mijn toestel niet op voorraad is. Ten eerste vind ik dit echt niet kunnen, want de site hoort gewoon up to date te zijn. Al helemaal wanneer het om zulke bedragen gaat. Ik vind wachten geen probleem, maar geef dit dan gewoon eerlijk aan. Maar goed, hier heb ik mij overheen gezet: ik zal moeten wachten.

Wat mij echter niet goed ligt, is dat de site (nu 12 dagen later) nog steeds aangeeft dat het desbetreffende toestel gewoon op voorraad is. 12 dagen lang hebben andere mensen nu dit toestel kunnen bestellen met de redelijke verwachting van levering binnen een dag. Het gaat me er niet om dat het langer duurt, maar ik snap niet dat er 12 dagen en 4 updates later nog steeds niet meer informatie is. Het kan zijn dat jullie zelf niet weten wanneer de toestellen worden geleverd, maar verander dan in ieder geval de site dat er niet meer staat dat hij op voorraad is.

Wanneer gaat de site eindelijk geupdate worden? Hoe lang mag het nog duren? En vooral: waarom wordt er niks aan de foutieve informatie gedaan op de site na meerdere malen dit aangegeven te hebben? 12 dagen moet écht ruim voldoende zijn. Ik snap ook niet waarom dit nog handmatig gebeurd. Er word misleidende informatie weergegeven op de site en er word niks aan gedaan. 12 dagen is veel te lang!
icon

Beste antwoord door eric 22 oktober 2018, 14:28

Klopt, daar moeten ook de klantenservicemedewerkers en de forum moderators het mee doen. Afwachten dus.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge
Hi Gerretsen,

Wat vervelend zeg, heb je ook al telefonisch contact opgenomen met de klantenservice? Misschien is er onverwachts iets fout gegaan met je bestelling.
Hallo,

Ik heb inderdaad al telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Telefonisch krijg ik een standaard call center aan de lijn die niet verder komen dan "afwachten". Maar er word geen informatie gegeven over het feit dat de site nu al 12 dagen "vast" staat.

Groetjes
Reputatie 7
Badge +4
Klopt, daar moeten ook de klantenservicemedewerkers en de forum moderators het mee doen. Afwachten dus.
Reputatie 5
Badge
Hi!

Ik zie dat je toestel nu op voorraad is, heb je inmiddels een mail van de pakketdienst ontvangen voor het maken van een afspraak? 🙂
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!