Levering iPhone 7

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Ik heb afgelopen vrijdag de Iphone 7 (Matzwart 32 GB) besteld en kreeg een bericht dat ik 17 september mijn mobiel kon verwachten. Dit neem ik echter met een korreltje zout, aangezien ik weet dat er een schaarste is/zal plaats vinden. Echter staat er op de website van Tele2 (en van alle andere aanbieders) dat je toestellen leverbaar zullen zijn vanaf 16 september.
Mijn vraag is dus: Worden de toestellen bij Tele2 op de nacht van 15 september geleverd o.i.d? Zodat een kleine groep hem al op de 16e thuis krijgt? Of worden zij inderdaad pas op de 16e geleverd/verkocht en kunnen de eerste hem pas bezorgd krijgen op de 17e?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1129 reacties

Reputatie 7
Badge
Leverbaar vanaf 16/9 en dus ook pas verzendbaar vanaf die datum.
Ik vraag mij dit ook af. Mijn huidige telefoon is kapot en de enigste correspondentie m.b.t. de levertijden die ik tot nu heb gehad is het mailtje direct na het bestellen waarin staat dat de verwachte levertijd 17-09-2016 is.

Bij andere providers hebben mensen al een verzendbevestiging en zelfs track en trace codes gekregen.
Reputatie 7
Badge +4

Kunnen jullie niet een mooi overzichtje maken zoals

Vodafone: http://forum.vodafone.nl/t5/Apple/Leveringen-amp-Beschikbaarheid-iPhone-7-amp-iPhone-7-Plus/td-p/269185

of T-Mobile: https://forum.t-mobile.nl/status-bestelling-levertijden-400/levertijden-iphone-7-iphone-7-plus-270384
Altijd het zelfde liedje bij tele2, zit hard te denken mn bestelling te annuleren en over te stappen naar t-mobile, waar mijn vriendin wel gewoon een mail heb gekregen gister dat hij morgen ochtend( 16/9) word bezorgd!!
Reputatie 2
Ben erg benieuwd wanneer ik mijn telefoon geleverd ga krijgen, gelijk de 9e besteld maar geen duidelijkheid hier over wat / wanneer en hoe. Tele2webcare kan via Twitter geen duidelijkheid verschaffen.

Enige duidelijkheid is wel gewenst, want zoals jullie zelf schrijven: "We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je een tevreden klant blijft."
Ja precies dit!! Terwijl andere providers wel duidelijkheid verschaffen! Slechte zaak
Heeft er überhaupt al iemand hier iets gehoord over de levering?
niet van tele2
Ik ook niet.
Reputatie 2
Hallo Tele2, gaan we hier nog wakker worden? Blijkbaar ben ik dus niet de enige die nog niets gehoord heeft; wellicht een reactie geven zodat wij weten waar we aan toe zijn?

🆒
Tele2 is alleen bereikbaar voor het afsluiten van abbos waar ze direct geld aan kunnen verdienen voor de rest zoekt de klant het maar uit, beetje jammer dit weer
Ik heb al een bericht achter gelaten op de Facebook pagina, wellicht dat daar eerder reactie op komt..
Ik hoor net van iemand die online een iPhone 7 32GB black bij Tele2 heeft besteld dat hij zojuist is gemaild en al een bezorgafspraak voor morgen heeft gemaakt. Ze worden dus aan sommigen wel geleverd morgen.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi allemaal,

Iedereen kan natuurlijk niet wachten tot ze hun eigen iPhone 7 dan eindelijk vast kunnen houden 🙂 Volgens de laatste berichten wordt de iPhone 7 vanaf morgen (16-09) geleverd aan de eerste klanten. Zoals Eric al heeft gepost, is er vanuit de fabrikant aangegeven dat de beschikbaarheid op de eerste leverdag beperkt zal zijn. Hoe de levering precies zal verlopen, hangt voor een groot deel af van de leverancier en de bezorgdienst. Zodra we hier meer duidelijkheid over hebben, horen jullie dat natuurlijk zo snel mogelijk van ons via onze officiële kanalen.

Groetjes Tom
Wat is zo een officieel kanaal, als ik vragen mag?
Ik ben namelijk nieuw bij Tele2/Tele2 Forum
Reputatie 7
Badge +4
Forum, twitter en facebook zijn hun social media kanalen.
Hi,

Worden er morgen ook al iPhone 7's met 128 GB in de kleur Jet Black verstuurd of komen die überhaupt deze week (en/of komende weken) niet binnen?
Wat is dit tot slecht georganiseerd. Pre-orders zou moeten betekenen VANDAAG het toestel. En zeker als het op 9 september is besteld rond een uur of 9:30. T-Mobile, KPN en Vodafone heeft het veel beter voor elkaar. Geen woord bij jullie behalve vaag geneuzel.

Lekker makkelijk om mensen lekker te maken, zodat er flink wat contracten aangegaan worden bij jullie.

Eerlijk gezegd denk ik dat Tele2 niet kan voldoen aan de vraag.

Mocht het bovenstaande niet juist zijn kan ik daar niet op aangerekend worden. Een gebrek aan communicatie tegenover de klanten is niet meer van deze tijd.
Er zijn vandaag al enkele leveringen vanuit Tele2 heb ik gelezen. Toestellen (vooral de Plus, zwart en gitzwart) zijn overal enorm slecht leverbaar. Ik was er enkele minuten na 9 bij vorige week vrijdag maar snap dat als er geen toestellen zijn, Tele2 niet kan leveren. Ik ben het wel met de andere in dit topic eens dat jullie wel met iets meer info kunnen komen dan datvwe moeten wachten op mailtjes van OPD. Jullie weten waarschijnlijk prima wanneer er ongeveer weer toestellen komen, en welke toestellen een langere leveringstijd hebben. Dit zou ons een beter idee geven waar we aan toe zijn.
Ja precies dit dus, kpn en tmobile leveren nu al vol op en verstrekken ook informatie, tele2 verzaakt hier natuurlijk weer in!! Helemaal klaar met achterlijke tering tele2. Vorige x dat ik een nieuwe telefoon kreeg was het ook al moeilijk, abbo was zomaar afgekeurt en wanneer je zo'n pipo aan de telefoon krijgt is het sorry maar het is perongeluk gegaan. Heb toen 2 weken moeten wachten op me telefoon ipv de volgende dag in huis.
Bizar dit. Echt een slechte zaak Tele2! Als het aan Apple ligt communiceer dat dan gewoon. En neem vooral geen preorders aan want dit levert blijkbaar geen enkel voordeel op.
Mijn vriendin heb hem zojuist thuis bezorgd gekregen (zit bij tmobile) het kan dus blijkbaar wel
Sommige van jullie beseffen niet dat met vergelijking van Tele2 en de rest van de provoiders Tele2 het meest voordelig is qua abbonomenten. Dat ze wat later zijn met nieuws, bezorgen of wat dan ook zou geen probleem moeten zijn aangezien wij maar €160,- of lager bij hebben betaald terwijl vodafone en T-mobile €320,- euro of minder (misschien zelfs meer) bij moeten betalen. Dus enige wat we kunnen doen is geduld hebben en niet zo zeuren.
Ik heb zojuist met de klantenservice gebeld en er zijn (nog) geen iPhone 7's met 128gb in de kleur jet black op voorraad. Misschien aan het eind van de middag wel.

Ik denk eigenlijk dat ze deze kleur voorlopig niet binnen zullen krijgen en we nog 4 tot 6 weken moeten wachten zoals bij de andere grote providers wordt aangegeven. Ik heb de iPhone 7 vorige week vrijdag rond 10:00 telefonisch besteld, omdat deze kleur nog niet op de website stond. Dus ik ga er wel een beetje vanuit dat ik bij de eerste groep mensen zit die deze telefoon geleverd krijgt. Alleen gaat dat deze week en volgende week waarschijnlijk niet meer gebeuren.