Levering iPhone 6S Plus

  • 19 december 2016
  • 7 reacties
  • 86 x bekeken

Vanmorgen met de klantenservice gebeld over een probleempje over de verlenging van mijn abbo. (Dat is verder opgelost)
Ik kreeg toen ook te horen dat het nog +5 weken kan duren voordat de iPhone 6S Plus weer geleverd word. Zojuist even op de site zitten spieken en daar staat leverbaar. (Ook een reden dat ik deze heb gekozen, had gehoopt hem morgen in huis te hebben).

Hoe kan het dat er twee hele verschillende levertijden worden gezegd?

Edit*: In de mail staat ''We hebben het onmiddellijk bijbesteld en we kunnen het waarschijnlijk binnen een week naar je opsturen.''
Er worden dus 3 verschillende levertijden gezegd 😞

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Lisa,

Dit is inderdaad erg vervelend. Ik zie op de website dat leverbaar staat. Dit ga ik intern doorzetten. Welke kleur en hoeveel GB heb je besteld? Dan kan ik dit ook voor je controleren.

Ik hoor graag van je.
Groet, Trinh
Hoi Trinh, ik heb de rose 32GB besteld.
Ik zie graag je reactie tegemoet :)

(https://www.tele2.nl/shop/mobiel/abonnement/apple-iphone-6s-plus-32gb/?color=grijs)
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb hier een overzicht van backorders alleen lijkt deze niet helemaal up to date te zijn. Ik ga het morgen tijdens kantoortijden voor je navragen dan laat ik het je hier weten!
Hoi Trinh, weet je al meer over de levering van de iPhone 6S+?
Reputatie 5
Badge +3
Ik ben eruit. Het ziet ernaar uit dat je het toestel binnen 3 weken ontvangt.

Heb je nog andere vragen voor me?
Top! Ik weet genoeg. Mijn dank is groot 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Yes! :)

Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh