beantwoord

levering iphone 6s plus 32 gb rose gold

• 21 november 2016
  • 2 reacties
  • 75 x bekeken

hoe lang duurt de levering nog? ik wacht al vanaf 4 oktober. toen werd mij verteld tussen 4 en 6 weken. toen ik jullie belde kreeg ik weer ineens 8 weken te horen.. waarom doet het zo lang? hoe lang nog? en waarom staat op de site dat het toestel op voorraad is?
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 22 november 2016, 13:28

Hoi Cheyenne,

Op dit moment staat de levering op 5 tot 6 weken vanaf deze week. Dat het zo lang duurt is voor iedereen vervelend, het komt door de levering vanuit Apple. Wij geven alleen maar aan wat Apple zelf aan ons doorgeeft.

Ik zie inderdaad dat er op de site staat dat het toestel op voorraad is. Ik ga hier intern navraag over doen.

Groetjes Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Cheyenne,

Op dit moment staat de levering op 5 tot 6 weken vanaf deze week. Dat het zo lang duurt is voor iedereen vervelend, het komt door de levering vanuit Apple. Wij geven alleen maar aan wat Apple zelf aan ons doorgeeft.

Ik zie inderdaad dat er op de site staat dat het toestel op voorraad is. Ik ga hier intern navraag over doen.

Groetjes Tom
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb van de websitebouwers begrepen dat de voorraad niet per kleur aangegeven kan worden, dus het kan helaas niet aangepast worden.

Ik ga dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom