beantwoord

levering iphone 6s pink Tele2

• 6 maart 2016
  • 3 reacties
  • 189 x bekeken

Ik zou graag willen weten wanneer ik mijn nieuwe telefoon en abonnement kan verwachten. Wanneer ik verschillende topics lees begint de moed mij een beetje in de schoenen te zakken en ben ik bang dat ik mijn telefoon nog lang niet hoef te verwachten.. ik heb al gebeld naar de klantenservice (verspild uur) die me vervolgens adviseert naar de bezorgdienst te bellen omdat hun inzage hebben over hoelang de levertijd is van de telefoons die niet op voorraad zijn. De bezorgdienst verteld me vervolgens dat hun dat ook niet kunnen zien en ik dus rustig moet afwachten.. Als niemand me dan duidelijkheid kan geven over wanneer ik dan toch m'n telefoon en nieuwe simkaart kan verwachten lijkt het me toch slimmer om de bestelling te annuleren.. Hier iemand die wat meer duidelijkheid kan geven?:?
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 8 maart 2016, 09:46

Hoi Maurice,

Na nogmaals gebeld te hebben heb ik toch besloten de bestelling te annuleren aangezien er geen duidelijkheid gegeven kan worden over wanneer de iphones weer geleverd worden. Ik ga het abonnement bij een telefoonwinkel afsluiten zodat ik direct de telefoon heb 🙂

Toch bedankt voor het reageren!

Is ook een oplossing natuurlijk! Ik zal dit topic dan nu sluiten.
Mocht je nog andere vragen hebben open dan gewoon even een nieuwe.

p.s. en graag gedaan natuurlijk! 😉
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge +4
Hoi Saloua,

Aangezien ik nu ook niet al jouw informatie heb kan ik je op het moment geen duidelijkheid geven. Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit! Wij willen natuurlijk ook graag voor jou dat je snel van je nieuwe dienst en product kan gaan genieten!

Groetjes Maurice
Hoi Saloua,

Aangezien ik nu ook niet al jouw informatie heb kan ik je op het moment geen duidelijkheid geven. Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader). Ik zal dan in de systemen kijken hoe het zit! Wij willen natuurlijk ook graag voor jou dat je snel van je nieuwe dienst en product kan gaan genieten!

Groetjes Maurice

Hoi Maurice,

Na nogmaals gebeld te hebben heb ik toch besloten de bestelling te annuleren aangezien er geen duidelijkheid gegeven kan worden over wanneer de iphones weer geleverd worden. Ik ga het abonnement bij een telefoonwinkel afsluiten zodat ik direct de telefoon heb 🙂

Badge +4
Hoi Maurice,

Is ook een oplossing natuurlijk! Ik zal dit topic dan nu sluiten.
Mocht je nog andere vragen hebben open dan gewoon even een nieuwe.

p.s. en graag gedaan natuurlijk! 😉