beantwoord

Levering iPhone 6s 64GB

• 29 september 2016
  • 17 reacties
  • 271 x bekeken

Hallo,

Een week geleden kreeg ik de volgende mail:
"Beste mevrouw,

We hebben je toestel niet op voorraad, sorry. We hebben het onmiddellijk bijbesteld en we kunnen het waarschijnlijk binnen een week naar je opsturen. Zodra we meer weten hoor je natuurlijk van ons.

We houden contact.

Thomas Wolters
Manager Marketing"

Inmiddels zijn we een week verder maar ik heb nog niks gehoord? Dus hoezo binnen een week? Prima als dat niet lukt, maar kunnen jullie mij dan uitleggen hoelang het nog gaat duren?
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 3 oktober 2016, 11:16

Ik hoor net dat je waarschijnlijk vandaag nog gebeld wordt over een alternatief. De "Gold" variant van dit toestel wordt van de website gehaald.

Ik hoop dat we je toch nog een beetje blij kunnen maken met een andere variant van de iPhone 6. Maar het blijft erg jammer dat de gouden versie niet meer leverbaar is.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Helleuhh!

Welke kleur heb je besteld?
Ik hoor het graag van je

Groetjes Tom
Goud
Hi, ik heb direct na mijn bestelling (Iphone 6s 32GB zilver) precies hetzelfde bericht gekregen. Idee om te bellen...?
Heb al zovaak gebeld.. Maar ik wacht even af wat Tom zegt, dan bel ik voor de laatste keer, anders ga ik wel ergens anders heen
Reputatie 4
Badge +3
Heb al zovaak gebeld.. Maar ik wacht even af wat Tom zegt, dan bel ik voor de laatste keer, anders ga ik wel ergens anders heen
Ik vermoed dat deze variant van de iPhone 6S helaas voorlopig niet meer leverbaar is. Apple geeft hem ook niet meer als optie op hun site: http://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone6s#00,11.

Als het goed is ontvang je spoedig een bericht om een ander toestel te kiezen of anders je bestelling te annuleren.
Reputatie 4
Badge +3
Hi, ik heb direct na mijn bestelling (Iphone 6s 32GB zilver) precies hetzelfde bericht gekregen. Idee om te bellen...?
Jouw toestel wordt naar verwachting over 1-2 weken weer geleverd door Apple. Of we dan ook naar jou kunnen uitleveren hangt af van de hoeveelheid die Apple levert.
Ik vermoed dat deze variant van de iPhone 6S helaas voorlopig niet meer leverbaar is. Apple geeft hem ook niet meer als optie op hun site: http://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone6s#00,11.

Als het goed is ontvang je spoedig een bericht om een ander toestel te kiezen of anders je bestelling te annuleren.

Is dit serieus??? Waarom staat hij op de site en bij T-mobile gewoon nog op voorraad?? Haal dat dan ook weg als het zo is.. En ik ben nu anderhalf week verder en heb er nog niks van gehoord.. Terwijl ze binnen een week wat zouden laten weten!
Reputatie 4
Badge +3
Het kan zijn dat andere aanbieders nog een voorraad hebben van dat toestel. Ik ben het met je eens dat het toestel dan voorlopig niet meer op onze site aangeboden moet worden, totdat er weer zicht is op een levering vanuit Apple. Ik ga hier intern achteraan.
Okee dankjewel, sorry hoor.. Maar ik begin het na 3 weken echt zat te worden..
Reputatie 4
Badge +3
Dat kan ik me goed voorstellen, dit duurt inderdaad veel te lang. Ik doe nog even navraag over de exacte status van de levering van de iPhone 6S 64GB Gold, want het is mij ook nog niet helemaal duidelijk.
Okee dankjewel, tenminste iemand eerlijk dat u het niet weet.. Ik heb heus wel geduld en leverproblemen zijn ook lastig maar wordt een beetje moe van al die onduidelijkheid 😞
Reputatie 4
Badge +3
Ik hoor net dat je waarschijnlijk vandaag nog gebeld wordt over een alternatief. De "Gold" variant van dit toestel wordt van de website gehaald.

Ik hoop dat we je toch nog een beetje blij kunnen maken met een andere variant van de iPhone 6. Maar het blijft erg jammer dat de gouden versie niet meer leverbaar is.
Worden de kosten dan ook gecompenseerd? In de zin van, goedkoper model, minder betalen?
Reputatie 4
Badge +3
Worden de kosten dan ook gecompenseerd? In de zin van, goedkoper model, minder betalen?
Uiteraard! We zorgen ervoor dat we dit netjes oplossen voor je.
Jouw toestel wordt naar verwachting over 1-2 weken weer geleverd door Apple. Of we dan ook naar jou kunnen uitleveren hangt af van de hoeveelheid die Apple levert.

Hoelang zou het dan duren tot hij wordt opgestuurd naar mij?
Reputatie 4
Badge +3
1-2 dagen nadat de OPD de toestellen heeft ontvangen zullen ze die gaan uitleveren.
Reputatie 4
Badge +3
Ik ga het topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom