beantwoord

Levering iphone 6s 64 gb

• 19 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 77 x bekeken

Hallo,

Op 16 oktober heb ik de iphone 6s 64GB space grey besteld. Op de site stond niet dat er een langere levertijd voor dit toestel was. Vervolgens kreeg ik deze mail:

"Beste mevrouw,

We hebben je toestel niet op voorraad, sorry. We hebben het onmiddellijk bijbesteld en we kunnen het waarschijnlijk binnen een week naar je opsturen. Zodra we meer weten hoor je natuurlijk van ons.

We houden contact.

Thomas Wolters
Manager Marketing"

Mijn vraag is nu dus, gaat mijn toestel nog voor het einde van deze week geleverd kunnen worden?
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 19 oktober 2016, 15:44

Hoi Bianca,

De OPD zal contact met je opnemen voor een bezorgafspraak zodra het toestel weer op voorraad is. Voor vragen over de levering adviseer ik je contact op te nemen met de OPD.
Ik ga dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

??????
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Bianca,

De OPD zal contact met je opnemen voor een bezorgafspraak zodra het toestel weer op voorraad is. Voor vragen over de levering adviseer ik je contact op te nemen met de OPD.
Ik ga dit topic nu sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.

Groetjes Tom