beantwoord

Levering iphone 6s

• 10 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 77 x bekeken

Hallo Tele2,

ik heb vorige week door jullie mijn abonnement laten verlengen met een nieuwe telefoon, de iphone 6s 😃
Echter kreeg ik meteen erna een mailtje dat jullie zowel mijn nieuwe sim-kaart als de iphone 6s niet op voorraad hebben, maar dat deze waarschijnlijk binnen een week verstuurd zou worden. Tot op heden heb ik nog niks ontvangen, en ook geen mail ontvangen over wanneer ik het bovenstaande wel kan verwachten. Mijn vraag is dus: hebben jullie enig zicht op hoe lang het nog kan duren? Ik hoor het graag.

groetjes, Anne
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 12 oktober 2016, 13:02

Hoi Anne,

Ik heb even gekeken en ik kan niet precies zeggen wanneer het geleverd gaat worden. De verwachting, voor dit model, is dat het toestel binnen 5-8 weken geleverd wordt. Dus met een beetje pech moest je wachten todat de beste Sint het toestel voor je meeneemt, als je lief bent geweest dit jaar tenminste.

Je snapt hopelijk dat ik er een beetje humor in probeer te gooien omdat dit minder leuk nieuws is. Op het moment dat je je zinnen ergens op hebt gezet wil/kan niemand wachten. Daar ben ik zelf ook altijd erg slecht in. Je kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de saleslijn om de voorkeur voor een ander toestel uit te spreken. Bel dan even naar 0800-1602.

Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik dat graag!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge +4
Hoi Anne,

Ik kan je niets beloven maar kijk graag voor je wat ik kan vinden. Zou je me middels een privbericht (PB) je volledige naam, adres (incl. postcode) en woonplaats, je klantnummer en ter verificatie je geboortedatum kunnen sturen? Je stuurt een PB door hier te klikken.

Groetjes Maurice
Badge +4
Hoi Anne,

Ik heb even gekeken en ik kan niet precies zeggen wanneer het geleverd gaat worden. De verwachting, voor dit model, is dat het toestel binnen 5-8 weken geleverd wordt. Dus met een beetje pech moest je wachten todat de beste Sint het toestel voor je meeneemt, als je lief bent geweest dit jaar tenminste.

Je snapt hopelijk dat ik er een beetje humor in probeer te gooien omdat dit minder leuk nieuws is. Op het moment dat je je zinnen ergens op hebt gezet wil/kan niemand wachten. Daar ben ik zelf ook altijd erg slecht in. Je kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de saleslijn om de voorkeur voor een ander toestel uit te spreken. Bel dan even naar 0800-1602.

Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik dat graag!
Badge +4
Aangezien ik geen reactie meer heb gehad doe ik de aanname dat je geen vragen meer hebt en sluit ik het topic. Mocht je wel nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuwe. Een topic openen doe je door hier te klikken.