Levering iphone

• 23 januari 2017
  • 2 reacties
  • 101 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
16 sep 2016 iphone 6 besteld in november nog niks gehoord van Tele2 , lom een lang verhaal kort te maken geprobeerd om te zetten naar een 7 +.Nu vorige week bericht maandag zou mijn tel eindelijk geleverd worden . Maar helaas het was de 6....., moest hem weigeren en opnieuw bestellen . Geprobeerd lukt dus niet weigering staat nog niet in het systeem.... Zucht. Na vele telefoontjes naar Tele2 begint mijn geduld toch wel op te raken na 5 maanden wachten en ondertussen wel al 5 maanden betalen voor een tel die ik niet heb. Onder al andere tel gekocht want zat zonder. En ook nog zo iets klantenservice kan niks want die kunnen je met niemand doorverbinden dus je moet maar gewoon afwachten!!!En tot op heden nog niks gehoord van Tele2 geen excuses update niks !!!het is maar goed dat ik een abbo heb met onbeperkt bellen

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi cvv,

Dat is vervelend zeg! Als ik het goed heb begrepen heb je de iPhone 6 dus geweigerd aan de deur, maar dat is niet als zodanig doorgevoerd in het systeem? Zou je dat nog even kunnen bevestigen, dan kan ik dit verder voor je oplossen.
Ik hoor graag van je.

Groetjes Tom
Reputatie 4
Badge +3
Aangezien je niet meer hebt gereageerd, ga ik ervan uit dat ik het topic kan sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.