Levering iPhone 6 Tele2

• 12 april 2016
  • 8 reacties
  • 489 x bekeken

Hoi,

Ik heb mijn iPhone 6 besteld op 21 maart en er is nogsteeds geen contact met mij opgenomen door de OPD. Ik zie op de Tele-2 app dat er gisteren (11-04) een factuur is begonnen te lopen. Ik heb nog geen simkaart of telefoon ontvangen. Hoe zit dat precies?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi LMargarittha,

Bedankt voor je vraag.
Ik zou graag wat meer informatie willen ontvangen. Gaat het om een nieuw abonnement of gaat het om een verlenging? Hoe zie je dat de factuur is begonnen met lopen?

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh
Hoi Trinh,

Ik heb een nieuwe abbonement aangevraagd met een iPhone 6 erbij. Ik kan in de Tele2 app zien dat er een factuur is begonnen te lopen van 11 april tot 21 april.
Ik zie nu dat ze het facturenscherm hebben veranderd, nu zie ik niks meer
Margarittha, daar heeft iedereen last van. Mijn abonnement is zelfs de zelfde dag ( 22 maart) nog ingegaan met mijn verlenging. En wacht dus ook vanaf 22 maart op mijn Iphone 6s plus 64 GB.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi LMargarittha,

Zou je mij in een privé bericht je NAW-gegevens kunnen sturen, je klantnummer en je geboortedatum? Zo kan ik even met je mee kijken in ons systeem. Dit kun je doen door op mijn naam te klikken en dan op de paarse knop 'bericht'.

Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Hoi LMargarittha,

Ik heb even met je meegekeken en je abonnement is nog niet in gegaan aangezien je toestel onderweg is. Je gaf aan dat jij een factuur ziet staan die op 11 april beschikbaar is en dat klopt. In deze factuur worden alleen de verzendkosten en de aansluitkosten berekend en nog niet de abonnementskosten.

Wij verwachten aankomende vrijdag 15 april een groot deel van het tekort aan iPhone 6 Space Grey 16GB toestellen op te lossen. De uitlevering van deze toestellen vindt plaats vanaf zaterdag 16 april.

Groet, Trinh
Hoi Trinh,

Dankjewel voor je feedback!
Alleen ik heb een iPhone 6 Silver besteld en geen Space Grey
Reputatie 5
Badge +3
Hoi LMargarittha,

Ik zie het inderdaad, mijn excuus. De issues rondom de Iphone 6 silver zijn opgelost! Dus ik hoop dat je zo snel mogelijk een mail ontvangt.

Groet, Trinh