Levering Iphone 6 Tele2

• 24 maart 2016
  • 7 reacties
  • 521 x bekeken

Ik heb vorige week een iphone 6 besteld. Kreeg ene mail dat de levering niet mogelijk was. Wanneer kan ik mijn toestel verwachten? Zit natuurlijk met smart te wachten zoals jullie zullen begrijpen. Kleine indicatie?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

1 a 2 maanden
Ik heb om 14 maart een iphone 6 Gray besteld maar heb nog steeds niks ontvangen , alleen een mail dat het niet op voorraad is en dat ze leveringsproblemen hebben.

Kan iemand mij helpen en weet iemand wanneer ik hem ongeveer binnen zou krijgen want ik heb het hard nodig.
Ik heb vorige week een iphone 6 besteld. Kreeg ene mail dat de levering niet mogelijk was. Wanneer kan ik mijn toestel verwachten? Zit natuurlijk met smart te wachten zoals jullie zullen begrijpen. Kleine indicatie?

Bij mij hetzelfde geval hier ik wordt er helemaal gek van dit kan toch niet vervolgens moet ik wel een factuur betalen sjesus.
Heel heel erg slecht vind k het inderdaad! Dit hadden ze van tevoren duidelijk moeten aangeven dan had ik inderdaad het abonnement niet afgesloten denk ik.
Ik wacht op mijn iPhone 6 silver vanaf 8 maart. Het wordt tijd dat ze hem leveren want ik ga geen 19 euro betalen voor een toestel wat in niet heb.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Wietze,

We hebben inderdaad op dit moment vertraging van de levering voor de Iphone 6. Hier kan je de laatste update lezen. We zijn hard bezig met het leveren van de toestellen!

Excuses voor het ongemak!
Groet, Trinh
1 a 2 maanden

Wowh, das me toch een beetje te laaaangh. 😞