beantwoord

Levering iPhone 6 Tele2

• 23 maart 2016
  • 5 reacties
  • 449 x bekeken

Is er al enige duidelijkheid over de levering van de iPhone 6? Ik heb hem sinds 7 maart aangevraagd en heb nog steeds geen datum wanneer ik hem kan ontvangen. Telefoon is kapot en wacht nu al best lang, vertraging kan maar meer dan 2 weken..

Mvg.
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 26 maart 2016, 15:05

Hoi agstapel1,

We werken hard aan de leveringen van de Iphone 6. Hier lees je onze laatste update.
Bij een nieuwe lading krijgen diegene die 'm als eerst hebben besteld als eerst het toestel.

Groet, Trinh
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Zojuist de klantenservice gebeld. Verhaal uitgelegd dat ik vorige week nieuwe abonnement incl iphone 6 heb afgesloten. Toestel en simkaart waren niet op voorraad, zou ongeveer een weekje duren stond er in de mail. Tot vandaag heb ik nog niets ontvangen. Geen sim geen toestel geen email. Dus gebeld om te vragen hoe het zat. Mevrouw service zet me in de wacht en vraagt het even na. Ze wist mij geen duidelijk antwoord te geven. Veel mensen bestelden een Iphone via tele2 waardoor er niks meer in voorraad was en bijbesteld moest worden. De bestelling en levering is in delen zei ze. Kan over een week zijn maar ook over twee weken. Ik snap hier dus echt niks van. Als ze bij de bestelling al aangegeven dat het toestel niet op voorraad was, dan had ik het wss niet eens besteld. Slimme zet hoor tele2. klanten binnenhalen met een mooie aanbieding, maar het product niet of heel laat leveren.
Zojuist de klantenservice gebeld. Verhaal uitgelegd dat ik vorige week nieuwe abonnement incl iphone 6 heb afgesloten. Toestel en simkaart waren niet op voorraad, zou ongeveer een weekje duren stond er in de mail. Tot vandaag heb ik nog niets ontvangen. Geen sim geen toestel geen email. Dus gebeld om te vragen hoe het zat. Mevrouw service zet me in de wacht en vraagt het even na. Ze wist mij geen duidelijk antwoord te geven. Veel mensen bestelden een Iphone via tele2 waardoor er niks meer in voorraad was en bijbesteld moest worden. De bestelling en levering is in delen zei ze. Kan over een week zijn maar ook over twee weken. Ik snap hier dus echt niks van. Als ze bij de bestelling al aangegeven dat het toestel niet op voorraad was, dan had ik het wss niet eens besteld. Slimme zet hoor tele2. klanten binnenhalen met een mooie aanbieding, maar het product niet of heel laat leveren.

Heel slecht van Tele2, stomme streek om in het begin er niet bij te zetten dat ze niet op voorraad waren! Ik wacht nu dus al meer dan 2 weken wordt er echt niet goed van..
Ik heb al sinds 14 maart besteld en heb het heel hard nodig en vervolgens is het niet op voorraad sjesus mina hee.

Zou iemand misschien weten hoelang ik nog zou moeten wachten??
Heb toen straks met de klantenservice gebeld en ze krijgen morgen een nieuwe lading binnen, en worden ze zaterdag verstuurd. Mensen zouden het dus waarschijnlijk na het weekend kunnen verwachten.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi agstapel1,

We werken hard aan de leveringen van de Iphone 6. Hier lees je onze laatste update.
Bij een nieuwe lading krijgen diegene die 'm als eerst hebben besteld als eerst het toestel.

Groet, Trinh