beantwoord

Levering iphone 6 Tele2

• 6 maart 2016
  • 4 reacties
  • 305 x bekeken

Hoi , kan iemand mij zeggen wanneer de iphone 6 wel weer op voorraad is,telefonisch konden ze mij niks hier over zeggen, beetje raar,
Ik moest maar over een paar dagen terugbellen,
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 6 maart 2016, 18:07

Hoi Maurice,

We krijgen regelmatig nieuwe voorraad binnen alleen kunnen we niet met zekerheid zeggen wanneer een specifiek persoon zijn of haar toestel geleverd krijgt. Het levering verloopt in de volgorde van binnenkomst. Als ik je meer had kunnen vertellen had ik dat zeker gedaan!
Sorry voor het ongemak!

Groetjes
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Badge +4
Hoi Maurice,

We krijgen regelmatig nieuwe voorraad binnen alleen kunnen we niet met zekerheid zeggen wanneer een specifiek persoon zijn of haar toestel geleverd krijgt. Het levering verloopt in de volgorde van binnenkomst. Als ik je meer had kunnen vertellen had ik dat zeker gedaan!
Sorry voor het ongemak!

Groetjes
Mijn vriendin kreeg dinsdag te horen de de iphone binnen een week geleverd word maar lees overal dat het geen garantie is dat dat zo is. Maar aan de telefoon werd dat wel verteld ? Is dat om klanten aan het lijntje te houde. Of komt hij wel echt binnen deze week
Hoi Maurice,

Sorry voor het ongemak!

Groetjes

Wat een nare klanten"service" zeg. Kennelijk hebben jullie een actie die zo populair is dat er gewoon geen telefoons leverbaar zijn. 4 maart al een telefoon besteld maar het enige wat ze mij kunnen vertellen is dat 7 maart een nieuwe levering is binnen gekomen en dat er uitgeleverd wordt. Verder moest ik het nog maar een weekje afwachten. Meer info konden ze mij echt niet geven. Beetje vreemd is dat allemaal. Ik ben momenteel niet telefonisch bereikbaar en niemand bij de klanten"service" wil mij een antwoord geven. Service wordt er in ieder geval al helemaal niet verleend. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om aan te geven wanneer er een nieuwe voorraad binnen komt?
Badge +4
Meer dan dat ik eerder gezegd heb kan ik helaas niet. Het heeft dan ook geen zin om te vragen of ik weet wanneer die van jou komt, je zal een mail ontvangen van het OPD wanneer jouw toestel leverbaar is.

Om deze reden zal ik dit topic ook sluiten.