beantwoord

levering iphone 6 space grey

• 21 april 2016
  • 1 reactie
  • 118 x bekeken

ik heb 16 maart mijn iphone 6 besteld en heb toen expres de space grey genomen, omdat die zogenaamd gewoon nog op voorraad was.
Nu heb ik netjes meer dan een maand gewacht. En toen ik zag dat de telefoons weer geleverd werden vanaf za 16 maart was ik erg blij. Maar het is nu ondertussen 21 maart en heb nog steeds geen mail gehad.
Dat vind ik nog al frappant, omdat er mensen zijn die de telefoon 14 maart besteld hebben en die al in ontvangst genomen hebben.
Ik begin nu toch wel een beetje mijn geduld te verliezen. Ik vind niet dat je zo met klanten om kan gaan.

Mijn oude telefoon hangt letterlijk met tape aan elkaar en doet het amper nog.

wanneer kan ik mijn telefoon verwachten?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 24 april 2016, 14:51

Hee Sander0057,
Ik snap dat je wil weten wanneer jouw toestel geleverd gaat worden. Helaas kan ik dit niet tegen je zeggen omdat ik het simpel weg niet weet. Wij leveren niet zelf, maar dit regelt het OPD voor ons. Zij leveren de toestellen op volgorde van wachten. Als jij aan de beurt bent, nemen zij contact met je op om een afspraak te maken om het toestel te bezorgen. Je dient dit dus even af te wachten.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hee Sander0057,
Ik snap dat je wil weten wanneer jouw toestel geleverd gaat worden. Helaas kan ik dit niet tegen je zeggen omdat ik het simpel weg niet weet. Wij leveren niet zelf, maar dit regelt het OPD voor ons. Zij leveren de toestellen op volgorde van wachten. Als jij aan de beurt bent, nemen zij contact met je op om een afspraak te maken om het toestel te bezorgen. Je dient dit dus even af te wachten.
Groetjes Kiko