Levering iPhone 6 Silver

• 4 april 2016
  • 24 reacties
  • 570 x bekeken

Hallo,

Ik ben inmiddels al een paar tweets (waar ik geen antwoord op heb gekregen), reacties op dit forum en een gesprek met een medewerker via de chat verder.. maar krijg maar geen duidelijke informatie. Ik heb mijn abonnement 17 maart verlengd met een iPhone 6 (zilveren variant) en heb nog geen enkele informatie gekregen over de levering hiervan. Ik zie vaak dat er wordt verwezen naar een speciaal topic waar meer staat, al word ik daar ook niet veel wijzer van.

Nu is mijn vraag: Wanneer krijgen jullie bij Tele2 leveringen (ik kan me namelijk niet voorstellen dat jullie dit niet weten)? En zijn er mensen die rond 17 maart hun iPhone hebben besteld en zij al wel een mail hebben van Tele2 of OPD?

Ik ben mijn vertrouwen, wat ik na heel wat jaren bij Tele2 heb opgebouwd, langzaam aan het verliezen. Graag wil ik nu wat meer duidelijkheid.
Alvast bedankt.

Groeten, Romy

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

24 reacties

;Hoi Romy.

Ik heb mijn iPhone 6 15 maart jl. besteld. Na een paar (ontzettend) frustrerende weken waarin weinig communicatie was vanuit Tele2, heb ik mijn toestel gisteren in ontvangst mogen nemen. Het lijkt er dus op dat er een nieuwe partij uitgeleverd wordt nu. Succes met wachten. Ik hoop dat jij ook snel hè nieuwe toestel in ontvangst mag nemen.
Reputatie 4
Badge +3
Beste Romy,

We krijgen regelmatig leveringen binnen, maar de S7 en iPhones zijn erg populair en kunnen even op zich laten wachten.
De verwijzing naar het speciale topic is op dit moment het enige wat wij kunnen doen. Op individuele basis kan ik niet opzoeken wanneer jij jouw toestel krijgt. Ik hoop natuurlijk dat dat snel is!

Groetjes,
Rick
Ik zit hier met precies hetzelfde probleem! Ik krijg maar geen mail van OPD..
Ik hoop dat ze snel weer geleverd worden....
En wat zijn regelmatige leveringen? 1 keer per week, 2 keer per week?
Hallo,

Ik ben inmiddels al een paar tweets (waar ik geen antwoord op heb gekregen), reacties op dit forum en een gesprek met een medewerker via de chat verder.. maar krijg maar geen duidelijke informatie. Ik heb mijn abonnement 17 maart verlengd met een iPhone 6 (zilveren variant) en heb nog geen enkele informatie gekregen over de levering hiervan. Ik zie vaak dat er wordt verwezen naar een speciaal topic waar meer staat, al word ik daar ook niet veel wijzer van.

Nu is mijn vraag: Wanneer krijgen jullie bij Tele2 leveringen (ik kan me namelijk niet voorstellen dat jullie dit niet weten)? En zijn er mensen die rond 17 maart hun iPhone hebben besteld en zij al wel een mail hebben van Tele2 of OPD?

Ik ben mijn vertrouwen, wat ik na heel wat jaren bij Tele2 heb opgebouwd, langzaam aan het verliezen. Graag wil ik nu wat meer duidelijkheid.
Alvast bedankt.

Groeten, Romy
Hallo Romy, Moderators van Tele-2,

Inmiddels worden hordes van mensen aan het lijntje gehouden door Tele-2 met dooddoeners als "levering komt snel binnen", leverancier heeft problemen", ik begrijp dat je enthousiast bent om het toestel te ontvangen"etc. etc. Concreet wordt men niet.
Gezien de reacties lijkt het erop dat mensen die na 16 maart een toestel hebben aangevraagd nog geen toestel geleverd hebben gekregen?? Ik neem aan dat het om heel veel mensen gaat?
Ik ga onderzoeken of ik de order kan annuleren. Ik betaal liever een paar euro meer bij een leverancier die klanten serieus neemt.
Reputatie 1
Ook ik heb op aanraden van de ( overigens zeer vriendelijke ) telefonisch verkoopster de Iphone 6 besteld, met verlenging voor mijn abonnement.
Wat ze er niet bij vertelde is dat de IPhone 6 ( space grey ) helemaal niet leverbaar is.
Ik vind dit op z'n zachtst gezegd niet netjes, want dit is, zoals ik lees, al lang bekend bij Tele2.
Wellicht kunnen ze de 6s wel aanbieden voor een gereduceerde prijs ? ( hint hint )
Die is wel op voorraad zie ik op de site!
Het valt me bij meer producten van Tele2 op, de medewerkers/sters zijn heel vriendelijk, willen graag helpen, maar hebben geen grip op de situatie, en kunnen geen concrete oplossingen bieden.
Ik denk dat Tele2 te snel groeit, door de overigens uitstekende prijsstelling, maar niet voldoende investeert in de consument.
Jammer, want dit kan ook een groot bedrijf de kop kosten.

Tele2, doe er wat mee!

Met vriendelijke groet,

Bert.
Hoi Bertusdevierde, Helemaal mee eens!! Ik hoop idd dat er wat mee gedan wordt.
HG Henk
Reputatie 4
Badge +3
Hi Romy,

Het aantal leveringen wisselt. De volgende levering richting ons magazijn is aankomende vrijdag. De exacte omvang van de levering weet ik niet. Om toch iets meer inzage te geven: de wachtrij voor de iPhone 6 Silver is nog lang, Space Gray gaat erg de goede kant op 🙂 Verder hebben we wat iPhones betreft op dit moment amper vertragingen.

Groetjes,
Rick

@Bert & Hedov: Helaas kunnen wij geen andere toestellen aanbieden met korting. Onze prijzen zijn al scherp en we kunnen daar niet nog eens onder gaan zitten.
Ik heb het zelfde met de iphone s 6 plus 64 gb pink, die ik op 22 maart 2016 heb besteld. Maar heb dus ook nog geen OPD mail gehad. De vraag is en blijft waneer wij allen wel die mail gaan ontvangen.
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb inmiddels ook de topics over de levertijden van de iPhones en S7 aangepast.
Wat is de update van vandaag? Hoe laat verwachten jullie de iPhones?
We gaan het vandaag hopelijk in de mail zien.
We gaan het vandaag hopelijk in de mail zien.

Ik hoop het maar... Het duurt wel allemaal erg lang
Ik heb gister de klantenservice ook nog opgebeld. En zeiden, dat ik vandaag of morgen waarschijnlijk een OPD mail zou moeten binnen krijgen, zoniet moet ik maandag weer terug bellen.
Okee! Dan hopen we maar dat vandaag dat ene verlossende mailtje binnen komt van de OPD...
Reputatie 4
Badge +3
Wat is de update van vandaag? Hoe laat verwachten jullie de iPhones?

Ik heb geen track & trace nummer voor onze leveringen naar het magazijn toe. Dat zijn weer andere afdelingen. Ik hoop dat je me dat vergeeft 😉
Hallo Allemaal,

Heb mijn abonnement op 16 maart verlengd en kreeg vandaag melding dat de iPhone begin volgende week geleverd ....afwachten dus.....
Succes allemaal,

Vrgr Hedov
Ik zag inderdaad ook dat vanaf maandag alle iPhones besteld tot 8 april dan
worden uitgeleverd.. (ik drukte te snel op verzenden haha)
Reputatie 4
Badge +3
Kan gebeuren toch 🙂 Ik hoop dat het jullie snel lukt een afspraak in te plannen om die mooie telefoon in ontvangst te nemen :)

Laat je nog even weten of het nu gaat lukken, Romy?
Ik heb de telefoon inmiddels in mijn bezit. Na bijna een maand wachten ben ik er heel erg blij mee.
En Björn wacht nog wel een paar weken vanaf 22 maart, haha.
Reputatie 4
Badge +3
Dat is natuurlijk veel te lang, maar goed om te horen dat je hem nu hebt, Romy! Veel plezier ermee :)

Omdat de vraag is beantwoord, sluit ik dit topic hierbij.