beantwoord

Levering iPhone 6 Silver

• 25 maart 2016
  • 14 reacties
  • 644 x bekeken

Afgelopen 15 maart heb ik mijn abonnement verlengd, en een iPhone 6 Silver besteld. Deze bleek na een dag niet direct leverbaar. Jammer, maar ok. Een paar dagen later weer een mail. Het toestel is nog steeds niet leverbaar, en ik raak al een beetje geïrriteerd. De mail wordt afgesloten met 'we houden contact'. Nu, weer een week verder: radiostilte. Dat een toestel slecht leverbaar is, dát kan gebeuren. Dat dat niet wordt vermeld bij de aanbieding -dan kun je er namelijk rekening mee houden- vind ik jammer. Dat je je klant niet goed informeert over de verwachtte levertijd vind ik ronduit slecht. Wie kan me vertellen wanneer ik eindelijk mijn nieuwe toestel in ontvangst kan nemen?
icon

Beste antwoord door JustMoi 4 april 2016, 20:04

Update: Gisteren -EINDELIJK- mijn toestel in ontvangst mogen nemen...
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

ik heb het zelfde , bij mij word gezegd dat ik nog even geduld moet hebben en dat ik een mail krijg met de datum van de levering
Hier hetzelfde! Ik heb 8 maart mijn nieuwe iPhone besteld. In de mail stond dat ik BINNEN een week mijn telefoon kon verwachten, nu bijna drie weken later heb ik nog steeds geen enkele informatie gekregen over wanneer mijn bestelling geleverd zal worden. Graag zou ik een inschatting willen over wanneer ik mijn telefoon kan verwachten.
En ook hier, geen écht antwoord. Bij andere topics wordt er vaak verwezen naar een update. Maar ook daar wordt niet meer gezegd dan dat er een leveringsprobleem is. Tsja, daar was ik zelf ook al achter... Is het nog mogelijk om mijn verlenging terug te draaien? Ik raak mijn vertrouwen in Tele2, en de hoop op een goede afloop, op deze manier namelijk in een hoog tempo kwijt.
Reputatie 7
Badge +4
De zilveren zijn juist het probleem:
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/update-levertijd-iphone-6-52811
Hetzelfde, ik wacht sinds 11 maart.
Ik heb hem ook besteld, 9 maart als ik het goed heb. Ze hebben mij verteld dat ik hem waarschijnlijk vorige week zaterdag binnen zou krijgen. Maar dat bleek vervolgens weer anders. Nu zou ik hem waarschijnlijk vandaag binnen krijgen. Het probleem is dat ze mijn abonnement hebben afgezegd bij Ziggo. Dus ik ben al vanaf vorige week donderdag niet meer bereikbaar voor werk, vrienden etc.. Begin langzamerhand mijn vertrouwen kwijt te raken.

vind het overigens wel fijn dat ze MEESTAL gelijk opnamen, maar aan de antwoorden had ik niet heel veel.
Zelfde probleem hier! Ik wacht al sinds 8 maart op mijn toestel. Al meerdere mails gekregen over de levering, "we houden contact". Nu al een week niks meer gehoord, mogen we hopen dat we onze toestellen nog binnenkrijgen...
Hier ook hetzelfde probleem. Nog geen enkel bericht gehad, behalve dat mijn toestel en simkaart niet op voorraad waren. Dat is inmiddels ook al zo'n 2 weken geleden. Nooit problemen gehad met Tele2 maar dit zorgt er toch wel voor dat ik mijn vertrouwen een beetje kwijt raak.. Ik zou aannemen dat Tele2 weet wanneer ze nieuwe leveringen krijgen, dus kunnen ze ook een indicatie geven hoelang de gemiddelde wachttijd is.
Hier ook hetzelfde probleem! Wacht al vanaf 11 maart en geen enkel bericht meer gehad na de mail dat de telefoon en simkaart niet leverbaar zijn...
Waarschijnlijk kunnen jullie je telefoon binnenkort verwachten, heb 'm zelf 7 maart bestelt en heb vandaag n mail van de OPD gehad!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi allemaal,
Helaas kampen we met een achterstand. Wij zijn afhankelijk van de leverancier. Wij wachten totdat wij de toestellen binnen hebben en leveren ze dan direct naar jullie. Ik weet alleen niet wie wanneer het toestel kan verwachten. Ik hoop natuurlijk dat dit zo snel mogelijk gebeurt, want ik snap heel goed dat jullie graag het nieuwe toestel willen hebben.
Ik kan alleen maar zeggen dat jullie het bericht van OPD moeten afwachten.
Groetjes Kiko
Ik wacht ook al vanaf 10 maart op de zilveren. Nog steeds geen bericht van OPD. :(:(
Update: Gisteren -EINDELIJK- mijn toestel in ontvangst mogen nemen...
Reputatie 5
Badge +4
Goed om te horen JustMoi. Aangezien jij de topicstarter bent, sluit ik dit topic.
Vele plezier met je toestel :D
Groetjes Kiko