beantwoord

Levering iPhone 6

• 23 maart 2016
  • 2 reacties
  • 203 x bekeken

Ik heb 16 maart telefonisch mijn abbo verlengt met de iphone 6. ik heb speciaal voor de space grey gekozen, omdat die er dan snel zou zijn.
Er werd me verteld, dat de telefoon op voorraad was. Alleen ik kreeg dezelfde dag nog een mailtje dat ze niet op voorraad waren.

Hoe lang gaat dat nog duren..?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 25 maart 2016, 21:31

Hoi Sander,
Helaas is de levertijd langer dan gewoonlijk. Ik wil je graag even verwijzen naar dit topic.
Ik kan niet zeggen wanneer je toestel verstuurd wordt. Maar ik hoop dat het niet al te lang meer duurt.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Ik heb exact dezelfde ervaring. Nieuw contract i.c.m. Iphone6 de klantenservice wist me te vertellen dat de space grey uit voorraad geleverd wordt. De Silver stond in back-order.(ter plekke keek de medewerkster in de systemen) Mail gehad inderdaad dat de space grey niet leverbaar is en dat men deze asap uit zal leveren. Maar wanneer? Dat kan men toch aangeven daar de leverancier van de IPHONE exact aan kan geven wanneer een order uitgeleverd wordt.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sander,
Helaas is de levertijd langer dan gewoonlijk. Ik wil je graag even verwijzen naar dit topic.
Ik kan niet zeggen wanneer je toestel verstuurd wordt. Maar ik hoop dat het niet al te lang meer duurt.
Groetjes Kiko