beantwoord

levering Iphone 6

  • 10 maart 2016
  • 1 reactie
  • 181 x bekeken

Wat een nare klanten"service" zeg. Kennelijk hebben jullie een actie die zo populair is dat er gewoon geen telefoons leverbaar zijn. 4 maart al een telefoon besteld maar het enige wat ze mij kunnen vertellen is dat 7 maart een nieuwe levering is binnen gekomen en dat er uitgeleverd wordt. Verder moest ik het nog maar een weekje afwachten. Meer info konden ze mij echt niet geven. Beetje vreemd is dat allemaal. Ik ben momenteel niet telefonisch bereikbaar en niemand bij de klanten"service" wil mij een antwoord geven. Service wordt er in ieder geval al helemaal niet verleend. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om aan te geven wanneer er een nieuwe voorraad binnen komt?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 11 maart 2016, 21:20

Hoi Nouck,
We hebben inderdaad met de iphone 6 een langere levertijd. Ik wil je even verwijzen naar dit bericht. Daarin vind je wat meer informatie over de levertijden etc.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Nouck,
We hebben inderdaad met de iphone 6 een langere levertijd. Ik wil je even verwijzen naar dit bericht. Daarin vind je wat meer informatie over de levertijden etc.
Groetjes Kiko