beantwoord

Levering iPhone 13

  • 12 May 2022
  • 3 reacties
  • 136 x bekeken

Goedemiddag,

 

Begin deze week heb ik mijn abonnement verlengd i.c.m een iPhone 13. Op de site stond dat hij leverbaar zou zijn vanaf 17 mei (dit is al een levertijd van een week). Nu krijg ik net een sms van Tele2, dat het hem toch niet gaat worden om de telefoon te leveren vanaf 17 mei, en dat tussen 27 en 31 mei opnieuw contact opgenomen wordt.

 

De levertijd vanaf nu is dus nog 3 weken, en dan is het nog maar eens afwachten of het dan wel lukt. Als ik dit van tevoren had geweten had ik andere opties overwogen, en vind dit wel heel makkelijk van Tele2.

icon

Beste antwoord door eric 12 May 2022, 14:33

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je praat hier met andere klanten, dus “jullie” is niet van toepassing. Er zijn ook moderators maar die kunnen geen “garantie” geven op individuele bestellingen. Zodra een toestel voor jou beschikbaar is ontvang je een email van de koerier om een aflever afspraak te maken.

@QwertyMartijn , Tele2 is afhankelijk van de levering van Apple. Door de (te) grote vraag naar bepaalde modellen, in een bepaalde kleur met een bepaalde hoeveelheid geheugen , komen er soms minder exemplaren binnen dan aangevraagd bij Apple.

Er is een topic over de iPhone 13 op het forum.

Snap dat jullie afhankelijk zijn van Apple, maar dat maakt het niet minder vervelend. Is de nieuwe datum 27-31 mei wel gegarandeerd?

Reputatie 7
Badge +12

@QwertyMartijn , Tele2 is afhankelijk van de levering van Apple. Door de (te) grote vraag naar bepaalde modellen, in een bepaalde kleur met een bepaalde hoeveelheid geheugen , komen er soms minder exemplaren binnen dan aangevraagd bij Apple.

Er is een topic over de iPhone 13 op het forum.

Reageer