beantwoord

Levering I Phone 14 Pro 256 GB Gold

  • 7 December 2022
  • 2 reacties
  • 100 x bekeken

Hi!

Ik heb bijna vier weken geleden bij jullie verlengd met toestel (I Phone 14 Pro 256 GB Gold). 
Er stond én er staat op de website 1 tot 2 weken levertijd. Dit was de reden dat ik ook voor de Gold en 256 GB toestel heb gekozen omdat dit toestel de snelste levertijd had en mijn huidige telefoon zo goed als kapot is. Heb je enig idee wanneer ik een mail kan ontvangen. Ik heb namelijk geen enkele terugkoppeling gehad dat het vertraagd zou zijn. Mijn ordernummer is: 77460380.

Hopelijk kun je me helpen :)

Met vriendelijke groet,

Demi

icon

Beste antwoord door Johrick van Tele2 8 December 2022, 14:48

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @DemiHelena ik had je in het levertijden topic ook een indicatie gegeven, maar had niks meer van je gehoord. Je toestel heb je inmiddels in handen toch? Hoe bevalt ‘ie? Hoor het graag van je! 😄

Groetjes,

Marciano

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Demi, 

Welkom op de Tele2 Community en goed dat je even nagaat hoe het zo kan zijn dat je toestel nog niet binnen is. Vanmiddag heb ik de levertijden bijgewerkt en ook voor jouw toestel is er een vertraging, je kunt via het levertijden topic in de gaten houden wanneer jij je toestel kunt verwachten. Mocht je na het lezen van het topic toch nog vragen hebben, stel ze gerust! Ik wens je alvast heel veel plezier toe met je nieuwe toestel. 
 

 

Reageer