Natuurlijk was het ook niet mogelijk om bij een TELE2 filiaal/winkel het toestel om te ruilen. Want dat zou toch TE makkelijk en klantvriendelijk zijn.
Tele2, ik ben een gloednieuwe klant. Hoe kunnen jullie nu al zo hard eigen ruiten ingooien? Ik wilcompensatie van de kosten en een goede klantvriendelijke oplossing voor dit probleem. Dit kan toch niet.
Beste antwoord door Estherunlimited
Wat ik nu even niet begrijp in je verhaal is dat je aangeeft een bevestiging van je bestelling te hebben ontvangen met daarin de foute kleur?
Waarom heb je dan niet meteen even de klantenservice gebeld om dat te melden.
Er is duidelijk iets mis gegaan met je bestelling maar als je zelf niets onderneemt wanneer de bevestiging van je bestelling afwijkt van de bestelling ja dan kun je verwachten dat je geleverd krijgt wat je niet wilt.
Bekijk origineel bericht
Waarom heb je dan niet meteen even de klantenservice gebeld om dat te melden.
Er is duidelijk iets mis gegaan met je bestelling maar als je zelf niets onderneemt wanneer de bevestiging van je bestelling afwijkt van de bestelling ja dan kun je verwachten dat je geleverd krijgt wat je niet wilt.