beantwoord

Levering Huawei P10

• Durft te posten
  • 1 reactie
Beste mensen, ik heb 6 februari een telefoon met een abonnement besteld bij Tele2. Hiervoor had prepaid bij een andere provider. Nu is mij verteld dat ik mijn Huawei P10 z.s.m zou krijgen, en melding zou ontvangen van de OPD zodat ik een afspraak zou kunnen maken. Alleen is er inmiddels een week voorbij, en er staat op de website dat de Huawei P10 voorradig is... Maar ik heb nog geen mail ontvangen van de OPD... Vandaar dat ik mij afvraag; Wanneer krijg ik de mail van de OPD en wanneer kan het toestel worden geleverd?

Mvg, Simeon

icon Beste antwoord door SimeonS 13 februari 2018, 11:17

Bedankt voor je antwoord Jeroen,

toevallig heb ik vanochtend net de mail van de OPD ontvangen voor het maken van een afpsraak. Vond het al frappant dat ze tegen me zeiden dat hij niet op voorraad was, terwijl hij op de website wel als voorradig stond aangegeven 😛

Vr. gr. Simeon

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Ik kan je alleen maar deze link geven. Andere informatie heb ik helaas niet.

(Ik heb het toestel zelf ook voor mn vriendin besteld en ook ik moet nog even wachten) 😞

Groeten,

Jeroen
Bedankt voor je antwoord Jeroen,

toevallig heb ik vanochtend net de mail van de OPD ontvangen voor het maken van een afpsraak. Vond het al frappant dat ze tegen me zeiden dat hij niet op voorraad was, terwijl hij op de website wel als voorradig stond aangegeven 😛

Vr. gr. Simeon