beantwoord

Levering Huawei P10

• 27 maart 2017
  • 6 reacties
  • 312 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
Hallo!

Op 3 maart heb ik de Huawei p10 ge-preordered en heb daar een email gehad waarin stond dat het toestel de 24ste of de 25ste verwacht werd. Ook zou ik een bericht krijgen van de online pakket dienst (OPD).

Ik heb verder niets meer te horen gekregen over de levering van het toestel. Ik zou graag een update willen hebben over met de verwachte levering.

Groetjes!
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 28 maart 2017, 09:56

Hi karin303,

Ik zag het inderdaad nadat ik deze topic had opgepakt en heb er gelijk werk van gemaakt.
Ik zou graag de communicatie over dit toestel via deze topic willen laten lopen, zodat ik iedereen tegelijk een update kan geven.

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 4
Badge
Hi int1,

Heb je al gekeken in MijnTele2?

Groetjes,

Hinke
Hoi Int 1
Heb je het andere topic genaamd Huawei 10 al gelezen. ?
De Huawer P10 levering schijnt stagnatie te hebben.
Reputatie 4
Badge
Hi karin303,

Ik zag het inderdaad nadat ik deze topic had opgepakt en heb er gelijk werk van gemaakt.
Ik zou graag de communicatie over dit toestel via deze topic willen laten lopen, zodat ik iedereen tegelijk een update kan geven.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 7
Badge +5
Serieus dit, kijk in je MijnTele2
Als er ergens iets niet werkt is het in je MijnTele2, het hele systeem is daaraan gekoppeld.
Goedemorgen,
Ik heb hetzelfde. Helaas is in MijnTele2 niets zichtbaar. Ik heb gisteren gechat met een medewerker,
zij heeft alleen maar aangegeven dat de leverdatum onbekend is. Als deze binnen is dan krijg ik bericht via de koerier en niet via Tele2. Ze konden totaal geen idicatie geven van de verwachtte leverdatum

Groetjes,

Lonneke
HO Lonneke

Nee dat kunnen ze nooit maar intussen blijven ze beweren het toestel opvoorraad te hebben. Volksverlakkerij!
Pre orderen heeft totaal geen zin bij Tele2 want je behoort niet tot de eerste die toestel krijgt hoor